اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اعزام راهیان نور استان مرکزی:

اردوهای راهیان نور سبب انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اعزام راهیان نور استان مرکزی گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی سبب انتقال تجارب، ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس و شهادت‌طلبی به نسل جدید می‌شود.

اردوهای راهیان نور سبب انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن گلشن‌زاده ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد راهیان نور دانش‌آموزی استان مرکزی اظهار داشت: سهمیه امسال اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی با توجه به استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان در سال‌های گذشته افزایش خواهد یافت.

وی نشر فرهنگ قرآنی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین مطالبات شهدا را از اهداف اصلی اردوهای راهیان نور برشمرد و تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ایجاد ارتباط بین جوانان نسل دفاع مقدس با جوانان نسل فعلی و همچنین آشنایی دانش‌آموزان با مناطق عملیاتی و جبهه‌های جنگ دوران دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

رئیس ستاد اعزام راهیان نور استان مرکزی ادامه داد: برگزاری اردوی راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و تاریخ‌ساز است که فرصت مناسبی برای آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

گلشن‌زاده با اشاره به اینکه حرکت سراسری راهیان نور در حقیقت تمرین و حرکت استراتژیک در مقابله با هجمه‌های نظام استکبار است تاکید کرد: اردوهای راهیان نور یکی از بهترین بسترها برای افزایش بصیرت جوانان است که در چند سال گذشته تاثیرات فرهنگی عمیقی بر روی بازدیدکنندگان داشته است.

وی گفت: طرح اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در راستای طرح تحول درس آمادگی دفاعی و کیفیت‌بخشی به بخش عملی این درس و با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی دانش‌آموزان با مناطق عملیاتی و جبهه‌های جنگ دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اعزام راهیان نور استان مرکزی تاکید کرد: کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی و تاثیرگذار بر معرفت و بصیرت دانش‌آموزان است و تأثیر بسزایی در مقابله با جنگ نرم و عملیات روانی دشمن دارد.

در این نشست پیرامون نحوه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق جنگی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول