اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

انجمن خیرین ورزش‌یار استان قم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از راه‌اندازی انجمن خیرین ورزش‌یار برای نخستین‌بار در قم خبر داد.

انجمن خیرین ورزش‌یار استان قم راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نخستین جلسه هم‌اندیشی خیرین ورزش‌یار یکشنبه شب در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد و در آن مدیر کل و معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان و جمعی از خیرین ورزش‌یار قم حضور داشتند.

عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این جلسه اظهار داشت: در حوزه ورزش با وجود قابلیت‌های فراوانی که داریم اما از برخی جنبه‌ها نیز در محدودیت هستیم که به حمایت نیاز داریم.

وی ادامه داد: قهرمانان ما در موضوعاتی همچون شغل، ازدواج و مسکن نیازمند حمایت هستند و بسیاری از اوقات برآورده‌ کردن تمام نیاز‌های این عزیزان خارج از اختیارات و توان اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: از سوی دیگر دولت نیز منابع مالی محدودی دارد و اگر بخواهیم به درآمد‌ها و اعتبارات دولتی بسنده کنیم، ممکن است در رسیدن به اهدافی که برای رشد ورزش داریم با وقفه مواجه شویم.

وی ابراز داشت: بر همین اساس ورزش برای تداوم پیشرفت‌های خود به حمایت سایر بخش‌ها نیاز دارد که یکی از آنها خیرین ورزش‌یار هستند و این عزیزان می‌توانند همچون خدمات مطلوب و ارزنده‌ای که در ساخت مساجد و مدارس دارند، در ورزش نیز یار و یاور نوجوانان و جوانان ورزشکار باشند.

جهان‌بینی تصریح کرد: قطعا حمایت و سرمایه‌گذاری خیرین در ورزش کمتر از ساخت مدرسه و مسجد نیست، به خصوص اینکه در جامعه کنونی به شدت جوانان ما در معرض تهاجم فرهنگی قرار دارند و ورزش می‌تواند بهترین عرصه برای سلامت جوانان باشد.

وی یادآور شد: اینجاست که ورزش به حمایت خیرین‌ ورزش‌یار نیاز مبرم دارد و این عزیزان می‌توانند در ساخت و ساز و تجهیز اماکن ورزشی، حمایت‌ از تیم‌ها و قهرمانان ورزشی یار و یاور ورزش بوده و گام بزرگ در یک عرصه مهم فرهنگی بردارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: بنابراین لازم است که هر چه سریع‌تر انجمنی با عنوان انجمن خیرین ورزش‌یار در قم راه‌اندازی شود، انجمنی که در حال حاضر در برخی از استان‌ها فعالیت می‌کند و می‌توانیم از تجارب موجود برای پیشرفت کار بهره ببریم.

وی اضافه کرد: به زودی این انجمن در قم با تشکل هیئت امناء و بعد از آن هیئت مدیره و تشکیلات مناسب راه‌اندازی می‌شود تا با خیرین مدرسه‌ساز و مسجدساز تعامل و ارتباط نزدیک داشته و بستر را برای آشنایی این عزیزان با اهمیت توجه به ورزش و سرمایه‌گذاری در ورزش فراهم کند.

جهان‌بینی تصریح کرد: در اداره کل ورزش و جوانان استان نیز جایگاهی را برای این مسئولیت پیش‌بینی کرده‌ایم تا هر چه سریع‌تر راهکارهای مناسب برای راه‌اندازی و فعال کردن انجمن خیرین ورزش‌یار استان قم فراهم شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول