اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتی:

کمیته امداد از توانمندی‌های خیرین برای کمک به نیازمندان استفاده می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی گفت: کمیته‌ امداد به گونه‌ای در سال‌های اخیر حرکت کرده است تا در کنار بهره‌گیری از کمک‌های دولتی بتواند از توانمندی‌های خیرین برای کمک به نیازمندان استفاده کند.

کمیته امداد از توانمندی‌های خیرین برای کمک به نیازمندان استفاده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمدرضا بحرینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمک به نیازمندان و فقرای جامعه در قالب جشن عاطفه‌ها و دستگیری از نیازمندان در حقیقت شکرانه نعمت بزرگ الهی در بی‌نیازی و استقلال مالی است.

وی دین اسلام را کامل‌ترین دین و حاوی تعالیم ارزشی و متعالی توصیف کرد و افزود: امام راحل، کمیته‌ امداد را بر اساس این تعالیم ارزشمند تأسیس کرد تا به همه ملت نشان دهد که می‌توان با همراهی و همدلی کاری کرد که فقیر و نیازمندی در سطح جامعه وجود نداشته باشد.

بحرینی وظیفه کمیته امداد در جمع‌آوری و هدایت این کمک‌ها و رساندن آن به دست نیازمندان واقعی را سنگین و بسیار حساس توصیف کرد و ادامه داد: کمیته‌ امداد به عنوان یک نهاد انقلابی و ارزشی به گونه‌ای در سال‌های اخیر حرکت کرده است تا در کنار بهره‌گیری از کمک‌های دولتی بتواند از توانمندی‌های خیرین در این زمینه استفاده‌ای شایسته و حقیقی داشته باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر در نظام غرب هدف انسان مادی و دنیوی توجیه و تعبیر می‌شود اما در نظام اسلامی هدف از خلقت انسان بارور شدن روحیه عاطفی و ارزشی اوست که می‌تواند با کنار زدن ظواهر، بهترین و زیباترین ارزش‌ها و آرمان‌ها را متجلی کند.

وی به الطاف متعدد خداوند در زندگی بشر و کمک به موفقیت در آزمون‌های متعدد اشاره کرد و بیان داشت: ما باید به شکرانه این نعمت‌ها و الطاف الهی دستگیر نیازمندان باشیم چرا که اگر این شکرگزاری صورت نگیرد در حقیقت کفران نعمت شده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول