اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نیروی انتظامی

نمایش سیاه‌راه در تالار بیهقی سبزوار به روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن هنرهای نمایشی کانون هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سبزوار از اجرای نمایش سیاه‌راه همزمان با هفته نیروی انتظامی خبر داد.

نمایش سیاه‌راه در تالار بیهقی سبزوار به روی صحنه می‌رود

حسین غایبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: نمایش سیاه‌راه به کارگردانی هنرمند پیشکسوت سبزواری هوشنگ خسرو مهر با موضوع اعتیاد و جوانان در تالار ابوالفضل بیهقی سبزوار به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: نویسندگی نمایش سیاه‌راه( شب بیست و یکم) را محمود استاد محمد برعهده دارد و در این نمایش هوشنگ خسرومهر، حسین صالح‌آبادی، امیر دولت‌آبادی، غلامرضا خسروجردی، علی خسروجردی و محمدرضا مهرآبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

هوشنگ خسرو مهر از هنرمندان برجسته و پیشکسوت عرصه نمایش شهرستان سبزوار با 54 سال سابقه هنری است که تاکنون در نمایش‌های مختلفی از جمله نمایش‌های گل ممد، شبی که صبح نشد، حر، آق سید کاظم، لانه زنبور، صراط، آن شصت هزار آن شصت نفر، سپیده دم آزادی، هارون‌الرشید، مرفین، اتاق شماره 13 و .. به عنوان کارگردان و یا بازیگر ظاهر شده است.

نمایش سیاه‌راه از امروز 10 مهرماه از ساعت 19 بعد ازظهر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن نمایش و اداره بهزیستی سبزوار در تالار ابوالفضل بیهقی این شهرستان به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول