اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی:

4500 نفر از اساتید آذربایجان‌شرقی عضو بسیج هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی گفت: چهار هزار و 500 نفر از اساتید مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی عضو کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان هستند.

4500 نفر از اساتید آذربایجان‌شرقی عضو بسیج هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، مسلم اورنگی صبح امروز در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه اهر از مشارکت بیش از هزار و 500 نفر از اساتید بسیجی در برنامه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی در سطح دانشگاه‌های استان خبر داد.

وی گفت: بالغ بر چهار هزار و 500 نفر از اساتید مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی عضو کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان هستند.

اورنگی افزود: برای ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تقویت بسیج و تحقق منویات مقام معظم رهبری هم‌اکنون 30 واحد کانون بسیج اساتید در دانشگاه‌های استان فعالیت دارند.

وی افزود: برای بهره‌مندی اساتید از برنامه‌های فرهنگی معنوی و سیاسی حلقه‌های صالحین در قالب 74 تیم در دانشگاه‌های استان تشکیل و با بهره‌مندی از اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناسان متخصص در حوزه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی، اقتصادی گام‌های عملی برای ارتقای سطح آگاهی عمومی اساتید برداشته شده است.

وی، افزود: همچنین در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با راه‌اندازی هسته‌های پژوهشی و حلقه‌های علمی در قالب 100 گروه و حلقه علمی همت و تلاش مضاعف اساتید فنی و مهندسی و علوم پایه مصروف به ارائه طرح‌های پژوهشی در حمایت از تولید ملی شده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی گفت: این نهاد بدون هیچ محدودیتی از تمام اساتید متعهد برای مشارکت در برنامه‌های بسیج دعوت به همکاری می‌کند.

وی، با تقدیر از تلاش‌های انجام شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در حوزه فرهنگی و علمی، این دانشگاه را یکی از دانشگاه‌های پیشتاز در حوزه علمی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی برشمرد و اقدامات در خور توجه در این دانشگاه را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس دانشگاه و همکاران پرتلاششان ذکر کرد. 

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول