اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انجمن سینمای جوانان اهواز برگزار می‌کند

دوره آموزش فیلم‌سازی با ارائه مدرک بین‌المللی در اهواز

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن سینمای جوانان اهواز از برگزاری دوره آموزشی فیلم‌سازی در اهواز خبر داد.

دوره آموزش فیلم‌سازی با ارائه مدرک بین‌المللی در اهواز

سید امین سپهریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: انجمن سینمای جوانان ایران در اهواز همزمان با سراسر کشور، دوره آموزشی فیلمسازی با ارائه مدرک بین‌المللی برگزار می‌کند.

وی افزود: این دوره آموزشی شامل دروس عکاسی، تصویربرداری، تدوین، فیلمنامه نویسی، کارگردانی، صدابرداری، مبانی سواد بصری، گزارش نویسی و داستان کوتاه، نـورپردازی، مدیریت تولید، تاریخ سینـما و تاریخ فرهنگ و هنر اسلامی است.

سپهریان طول برگزاری دوره را یکسال عنوان کرد و ادامه داد:‌ آزمون ورودی دوره آموزشی مذکور همزمان با سراسر کشور 28 مهر ماه جاری ساعت 10صبح در اهواز برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هنرجویان دوره یکساله در پایان دوره،‌ از هزینه های تولید به صورت رایگان و نیز از تجهیزات فیلمسازی انجمن سینمای جوانان بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست انجمن سینمای جوانان اهواز اضافه کرد: به دلیل این که این دوره‌ها به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شوند، هرکدام از هنرجویان می‌توانند بنا به ضرورت در طول دوره، در سایر استان‌ها و دفاتر دیگر کشور ادامه تحصیل دهند.

سپهریان تصریح کرد:‌ با توجه به ظرفیت محدود پذیرش، 20 مهرماه آخرین مهلت ثبت نام است؛ علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره آموزشی به سایت www.iycs.ir و یا به دفتر انجمن سینمای جوانان دفتر اهواز واقع در کیانپارس خیابان 11غربی فاز دوم پلاک 106 مراجعه و همچنین با شماره تلفن های 3384327 و 3378700 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول