اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت:

فیلم‌سازان کانون‌های مساجد پاکدشت تقدیر می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت گفت: در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، هنرجویان سینمای جوان موفق به ساخت فیلم کوتاه در این دوره از کلاس‌ها شدند و در اختتامیه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

فیلم‌سازان کانون‌های مساجد پاکدشت تقدیر می‌شوند

احمد نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری کلاس‌هایی که آموزش فرهنگی هنری در اوقات فراغت را در دستور کار خود داشته‌اند در راستای چشم‌انداز و اجرای طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت عنوان کرد: دبیرخانه نظارت بر کانون‌های مساجد و اداره کل استان تهران دوره‌های هنری (سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی و قرآن) را با شروع تابستان و با جدیت در کانون‌های مساجد آغاز کردند و در این سری از دوره‌ها که خروجی مناسب و مثمر ثمری نیز داشته‌اند، هنرجویان سینمای جوان موفق به ساخت سه فیلم کوتاه با عناوین ملی و مذهبی شدند.

وی ادامه داد: در مراسم اختتامیه این جشنواره که در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، فیلم‌سازان مورد تقدیر و تشکر قرار خواهند گرفت.

گفتنی است؛ کانون‌های فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج)، پیامبر رحمت (ص) و امین‌الله از جمله کانون‌هایی هستند که در این زمینه فعالیت مفید و مؤثری داشته‌اند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول