اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس:

بی‌احترامی به ساحت پیامبر اکرم(ص) بی‌پاسخ نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، فاریاب و رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌احترامی به ساحت پیامبر اکرم(ص) از سوی مسلمانان جهان بی‌پاسخ نمی‌ماند.

بی‌احترامی به ساحت پیامبر اکرم(ص) بی‌پاسخ نمی‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری ظهر امروز در راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم غیور شهرستان کهنوج علیه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام اظهار داشت: از آنجا که پیامبر اکرم(ص) آخرین پیغمبر الهی هستند، از نظر مقام و منزلت در عالی‌ترین رتبه قرار دارند.

وی افزود: امروز جامعه‌ای که خود را مهد تمدن می‌داند و کسانی که خود را پرچمدار بشریت می‌دانند، به بهانه آزادی، پیامبر مسلمانان را مورد اهانت قرار می‌دهند.

امیری با بیان اینکه در این کشورهای مدعی آزادی مردم مورد ظلم و ستم بسیار قرار می‌گیرند، تصریح کرد: در عصری که باید تکیه همه بر منطق و شعور باشد، شاهد بروز این افکار پوسیده جاهلی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بی‌احترامی به ساحت پیامبر اکرم(ص) بی‌احترامی به همه باورهای دینی ما مسلمانان است و این گستاخی از سوی مسلمانان جهان بی‌پاسخ نمی‌ماند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، فاریاب و رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از نفوذ اسلام در میان جوامع و همچنین جلوگیری از تأثیرات قرآن در جهان این اقدام موهن را انجام دادند.

امیری ابراز داشت: با ابراز تأسف تعدادی از حاکمان کشورهای مسلمان در این اهانت دست داشتند که این امر مایه تأسف تمام مسلمانان جهان است.

وی اذعان داشت: این کشورها باید از دستورات قرآن پیروی کنند، نه از عوامل قدرت‌های بزرگ که این امر به این معنی است که آنها از کتاب آسمانی که در اختیار دارند، بهره‌ای نمی‌برند، در حالی که با استفاده از دستورات قرآن و مرور زندگی پیامبر اعظم(ص) می‌توانند از این ذلت نجات ‌یابند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول