اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رودبار در مجلس خبر داد

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به ورزشگاه رستم‌آباد رودبار

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رودبار در مجلس از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به ورزشگاه رستم‌آباد این شهرستان خبر داد.

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به ورزشگاه رستم‌آباد رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، عطاء‌الله حکیمی عصر سه‌شنبه در مراسم فینال سری مسابقات محلات بخش خورگام این شهرستان اظهار کرد: سطح فوتبال رودبار با توجه به کمبود امکانات در مقایسه با سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی رودبار را از شهرستان‌های محروم گیلان معرفی کرد و گفت: رودبار با قدمت 900 ساله دارای ورزشکاران مستعد بوده و از داشتن ورزشگاه بی‌بهره است.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی احداث ورزشگاه 5 هزار نفری رستم‌آباد را یکی از برنامه‌های در دستور کار مجلس هفتم شورای اسلامی برشمرد و افزود: مراحل ساخت ورزشگاه رستم‌آباد از دوره هفتم آغاز شده اما تنها با 20 درصد پیشرفت فیزیکی تا امسال بلاتکلیف بوده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام گرفته پیمانکار جدید انتخاب شد و حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای ادامه ساخت این ورزشگاه اختصاص یافت که به‌ زودی فعالیت آن آغاز می‌شود.

حکیمی ایجاد زیر ساخت‌های لازم را در رشد استعدادهای ورزشی موثر دانست و یادآور شد: با فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به عدم ساماندهی زمین ورزشی روستای چهار محل بزرگ‌ترین روستای رودبار، خاطرنشان کرد: بنده نباید پاسخگوی وقفه و اخذ قراردادهای بلاتکلیف سال‌های گذشته باشم اما تلاش می‌کنم تا سال آینده این زمین ساماندهی شود.

نماینده رودبار در مجلس از احداث سالن‌های ورزشی در مجتمع‌های روستایی خبر داد و متذکر شد: در برنامه‌ای بلندمدت هر چهار روستا را در قالب یک مجتمع ساماندهی کرده و یک سالن ورزشی در آن احداث می‌کنیم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان رودبار نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: مسابقات محلات رودبار با حضور 44 تیم در دو بخش رحمت‌آباد و بلوکات و خور گام از یک ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرد.

محمد حیدری افزود: در مسابقات مینی فوتبال فتح کوه 10 تیم، چلکاسر رحمت‌آباد و بلوکات 20 تیم و مسابقات محلات خور گام 14 تیم حضور داشتند که با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی برگزاری این مسابقات را در شناسایی استعدادهای ورزشی موثر دانست و یادآور شد: از استعدادهای ورزشی موجود در این مناطق می‌توان در میادین ورزشی استان بهره گرفت.

ا‌نتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول