اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

استان کرمان 400 هزار همیار پلیس دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در استان کرمان 400 هزار همیار پلیس وجود دارد و این نشان‌دهنده رویکرد جدید و برنامه‌ریزی مدون در راهنمایی و رانندگی است.

استان کرمان 400 هزار همیار پلیس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین چناریان سه‌شنبه شب در همایش فرهنگ‌یاران ترافیک در کرمان اظهار داشت: تلاش‌ها و دسیسه‌های دشمنان در ابعاد مختلف برابر نظام جمهوری اسلامی وجود دارد و حتی آنها از توهین به مقدسات این نظام هم خودداری نمی‌کنند.

وی افزود: زیرساخت انضباط کار فرهنگی و اجتماعی است و اگر متکی بر اصول فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و رفتاری نباشیم، انضباط تولید نمی‌شود.

چناریان بیان کرد: اگر می‌خواهیم امنیت اجتماعی پایدار در جامعه داشته باشیم، این امر باید در یک کارکرد اجتماعی فرهنگی تحقق یابد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت امنیتی مطلوبی در استان کرمان وجود دارد و دغدغه‌ای در حوزه جرائم جنایی و امنیتی در این خطه وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: باید با فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مشارکتی حوزه پژوهش و تحقیقات را تغییر، اصلاح و گسترش دهیم.

چناریان گفت: عملکرد پلیس از تهدید و اقتدار محوری به فرهنگ محوری تبدیل شده است و فرهنگ‌یاران باید به عنوان پلیس نامحسوس با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشند.

وی عنوان کرد: در استان کرمان 400 هزار همیار پلیس وجود دارد و این نشان‌دهنده رویکرد جدید و برنامه‌ریزی مدون در راهنمایی و رانندگی است و ما اعتقاد داریم با اقدامات پلیسی و قضایی قانون تحقق پیدا نمی‌کند و اگر اجرا شود، پایدار نیست.

چناریان همراهی و همکاری مردم استان کرمان در اجرای برنامه‌های نیروی انتظامی و همچنین ایجاد امنیت به ویژه امنیت اجتماعی و اخلاقی با این مجموعه را مطلوب دانست.

چناریان بیان کرد: یکی از مشکلات جامعه این است که صبر و تحمل مردم به شدت پایین است.

وی عنوان کرد: امروزه دشمن در جنگ رسانه‌ای خود ترویج بی بند و باری، خشونت و شیطان‌پرستی و ... را هدف قرار داده تا اعتقادات جامعه را از بین ببرد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول