اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کتابخانه‌های عمومی بشرویه انجام گرفت

اعلام انزجار اعضای کتابخانه‌های بشرویه از ساخت فیلم موهن

خبرگزاری فارس: اعضای کتابخانه‌های عمومی بشرویه با نگارش حزن‌نوشته از ساخت فیلم موهن نسبت به ساحت پیامبر اکرم(ص) اعلام انزجار کردند.

اعلام انزجار اعضای کتابخانه‌های بشرویه از ساخت فیلم موهن

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه سه‌شنبه شب در مراسم اهدای بسته‌های فرهنگی به مدارس اظهار کرد: استکبار جهانی بیش از هر زمانی توهین به مقدسات را زمینه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم خود می‌داند.

محمود کاظم‌زاده ادامه داد: توهین به پیامبر مکرم اسلام، چاپ کاریکاتورهای توهین‌آمیز در فرانسه و توهین به ساحت حضرت عیسی مسیح در صربستان توسط عده‌ای هم‌جنس‌گرا، همگی نشانه‌هایی از همین هجمه‌‌ها به مقدسات است.

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی به عنوان بخشی از بدنه فرهنگی جامعه اسلامی نیز سهمی در مقابله با این تهاجمات غیرانسانی دارد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه با بیان اینکه با بازگشایی مدارس، قشر دانش‌آموز حرکتی تازه را در مسیر علمی خود آغاز می‌کنند، تصریح کرد: تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با حرکت خلاف اخلاق اجتماعی در جسارت به مقدسات و حضور دوباره دانش‌آموزان در محیط کتابخانه‌ها به شروع طرح اعلام انزجار از این عمل شنیع در کتابخانه‌ها انجامید که تا هفته کتاب سال جاری ادامه دارد.

کاظم‌زاده اضافه کرد: اعضای کتابخانه‌های عمومی بشرویه با نوشتن دل‌نگاره و حزن‌نوشته این عمل را محکوم می‌کنند.       

وی عنوان کرد: در این طرح اعضا در بدو ورود به کتابخانه به سمت جایگاه اعلام انزجار هدایت می‌شوند و با نوشتن دل‌نوشته آن را در صندوق می‌اندازند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه یادآور شد: دل‌نوشته‌های اعضا در قالب نشریه در هفته کتاب به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول