اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

جهان عرب گرفتار فتنه صهیونیستی شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه با اشاره به سکوت کشورهای عربی در برابر اهانت به ساحت پیامبر گفت: امروز جهان عرب گرفتار فتنه صهیونیستی شده است.

جهان عرب گرفتار فتنه صهیونیستی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در اجتماع اصناف و بازاریان شهرستان بشرویه در محکومیت توهین به ساحت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: جسارت وقیحانه استکبار جهانی در اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) دل‌ میلیون‌ها مسلمان در کشورهای اسلامی را جریحه‌دار کرده است.

وی ادامه داد: اهانت به قرآن، اسلام، پیامبر و ارزش‌های اسلامی به پشتوانه سکوت حاکمان نالایق در بعضی کشورهای عربی است.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه ساخت فیلم موهن به ساحت حضرت محمد (ص) و انتشار آن در سطح جهان اقدام شیطانی برای نسبت دادن خوی وحشی‌گری و خشونت به مسلمانان بوده است، تصریح کرد: قریب به 40 آیه در قرآن به آیات برائت از مشرکان تعلق دارد که در آن مشرکان، منافقان و ملحدان تهدید شده‌اند.

شمس‌الدین افزود: زمانی که آیات برائت از مشرکان بر پیامبر نازل شد حضرت علی(ع)، این آیات را برای امت اسلامی تلاوت کرده و بیزاری و برائت مسلمانان را از مشرکان اعلام کردند.

وی اعتراض در سرتاسر جهان نسبت به این اقدام شیطانی را واکنش صریح مسلمانان به این جسارت‌ها دانست و گفت: وجه تمایز بین اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی در برگزاری مراسم باشکوه در صحرای عرفات و برائت از مشرکان است.

امام جمعه بشرویه اضافه کرد: اگر بعضی کشورهای عربی و به ویژه حاکمیت آل سعود در برابر اهانت به ساحت پیامبر سکوت کرده‌اند ناشی از آن است که دست در دست آمریکا و صهیونیسم شده و مانع از برگزاری مراسم برائت از مشرکان می‌شوند.

شمس‌الدین عنوان کرد: امروز جهان عرب به پشتوانه قدرت آمریکا و صهیونیسم همچنان می‌تازد و گرفتار فتنه صهیونیستی شده است.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول