اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ82

فیض‌منش: ایجاد نشاط در بین بچه‌ها هدف جشنواره تئاتر کودک است

خبرگزاری فارس: قائم مقام نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نقش هنر تئاتر را در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی نقشی مهم و غیر مستقیم عنوان کرد.

فیض‌منش: ایجاد نشاط در بین بچه‌ها هدف جشنواره تئاتر کودک است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، هادی فیض‌منش در جمع مدیران آموزشگاه‌های ابتدایی و راهنمایی شهرستان همدان اظهار داشت: حضور بچه‌ها و لبخند و شادی آنها هدف اصلی برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است.

وی در ادامه خواستار همکاری مدیران و مسئولان مدارس همدان برای برگزاری بهتر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شد و بیان کرد: مخاطب اصلی اجرای نمایش‌ها در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بچه‌ها هستند و با هماهنگی و همکاری اولیا و مدارس، دانش‌آموزان می‌توانند نهایت بهره‌برداری را از نمایش‌های جشنواره تئاتر داشته باشند.

قائم مقام نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با تأکید بر اهمیت نظم و حضور به موقع دانش‌آموزان در سالن اجرای نمایش تصریح کرد: تمرکز بازیگران در هنگام اجرای نمایش به دلیل رقابتی بودن جشنواره بسیار مهم است و مدیران و معلمان باید در خصوص برقراری نظم در میان دانش‌آموزان و سکوت آنان در سالن نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

در این جلسه 63 مدرسه برای دریافت بلیط اعلام آمادگی کردند که از این تعداد 48 درصد از مدارس ناحیه یک و 52 درصد از ناحیه دو همدان بودند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 16 تا 22 مهر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول