اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 86

مرادی: امنیت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تأمین می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان همدان از انجام هماهنگی‌های لازم برای تأمین امنیت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان خبر داد و گفت: از مدت‌ها قبل تمهیدات امنیتی و انتظامی در این خصوص انجام شده است.

مرادی: امنیت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تأمین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، رسول مرادی با بیان اینکه جلسات متعددی با مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و حراست این مجموعه برگزار شده است، اظهار داشت: نمایندگان فرماندهی انتظامی همدان به صورت میدانی محل‌های برگزاری جشنواره تئاتر و مسیرهای رفت و آمد میهمانان را بازدید کردند و از نظر اطلاعاتی و عملیاتی برآوردهای لازم برای تأمین امنیت آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه استان همدان یکی از استان‌های امن کشور است، برگزاری جشنواره‌ها و همایش بین‌المللی مختلفی در استان بدون بروز کوچک‌ترین مشکلی را دلیل بر این مدعا دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری شعار امسال هفته نیروی انتظامی تحت عنوان «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ماست» اظهار داشت: مردم بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی هستند که قشر بزرگی از این مردم را کودکان و نوجوانان به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: به طور قطع از طریق برگزاری جشنواره تئاتر برای کودکان و نوجوانان می‌توان پیام‌ها و مفاهیم مناسبی را به آنان منتقل کرد و  تقویت حس مسئولیت‌پذیری و قانونمداری را از رهگذار هنر تئاتر شاهد و ناظر بود.

مرادی در بخش پایانی سخنانش ابراز داشت: به طور قطع آن چه که در قالب هنر عرضه می‌شود ماندگار تر و پویاتر است که با این وصف می‌توان با استفاده از هنر تئاتر به ویژه برای کودکان و نوجوانان، تعالی شخصیت آنها را در جامعه مورد توجه قرار داد.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 22 مهرماه در همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول