اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید دانشگاه آزاد یاسوج عنوان کرد

رعایت اخلاق اداری راهبرد اصلی مدیریت جدید دانشگاه آزاد یاسوج

خبرگزاری فارس: رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد یاسوج در جلسه معارفه خود گفت: در حوزه اداری با اخلاق تند و ترش‌رویی طبق دستورات و فرامین دینی به شدت مخالف هستم و راهبرد اصلی ما اخلاق اداری است.

رعایت اخلاق اداری راهبرد اصلی مدیریت جدید دانشگاه آزاد یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کرم جانی‌پور عصر امروز در جلسه معارفه خود به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج اظهار کرد: فضای دانشگاه یک فضای علمی با اندیشه‌های والای بشری است که طیف فکری حاکم بر آن بیانگر مهم بودن جایگاه دانشگاه بر جامعه است.

جانی‌پور ریاست را امانتی الهی دانست و گفت: پذیرش مسئولیت و انتقال آن امری طبیعی محسوب می‌شود که در حال انتقال و جابه جایی بوده ولی چیزی که باید برای ما مهم و ملکه ذهن شود خیانت نکردن به این امانت بزرگ می‌باشد.

این مسئول دانشگاهی ابراز کرد: محیط دانشگاه از سایر محیط‌های دولتی و غیر دولتی در جامعه متفاوت بوده و یکی از حساس‌ترین نهادها در کشور به حساب می‌آید چرا که خروجی آن تربیت افراد روشنفکر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به رعایت اخلاق دینی اشاره کرد و ابراز داشت: در اسلام به اخلاق و رعایت اصول اخلاقی توصیه‌های فراوانی شده و اساس امور طبق خطبه‌های موجود در نهج‌البلاغه رعایت اخلاق اداری است.

وی زیربنای مکتب اسلام را  اخلاق دانست و تصریح کرد: چنان‌چه ما اخلاق و اصول آن را نادیده بگیریم و با ترش‌رویی شخصیت دیگران را زیر سؤال ببریم بدون شک بیراهه رفته‌ایم.

جانی‌پور گفت: من و افتخاری از مدت‌های طولانی همراه و همکار هم بوده و هر دو به عنوان دو اصولگرا و خدمت‌کار نظام در راه پیشبرد اندیشه‌های والای دانشگاهی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهیم کرد.

وی مسئولیت خود را بسیار سنگین برشمرد و افزود: با تمام توان و با همکاری دانشگاهیان توانمند تلاش خود را برای تبدیل دانشگاه به یک محیط علمی و معنوی به کار خواهم گرفت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول