اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

برگزاری دوره‌های استانداردسازی رفتار پلیس در کرمان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: به منظور ارتقای کیفی رفتار نیروهای انتظامی دوره‌های استانداردسازی رفتار پلیس در دوره‌های 3 تا 5 روز در کرمان برگزار شد.

برگزاری دوره‌های استانداردسازی رفتار پلیس در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی کاظمی پیش از ظهر امروز در آیین هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به نقش بارز رسانه‌ها در حفظ و توسعه و ارتقای امنیت به ویژه امنیت روانی گفت: امنیت پایه و اساس زیرساخت توسعه است.

کاظمی اظهار داشت: رسانه‌ها با توسعه آگاهی‌های عمومی و نیز توسعه معنویت در جامعه، نقش تأثیرگذاری در ارتقای امنیت دارند.

وی با اشاره به اینکه توسعه اخلاق و معنویات در جامعه از عوامل بسیار تأثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرم است، خاطرنشان کرد: توسعه آگاهی‌های عمومی نیز در این راستا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کاظمی خاطرنشان کرد: براساس بررسی‌های انجام شده هرچه سطح علمی و آگاهی افراد بالاتر باشد، تخلفات و جرایم کاهش می‌یابد.

وی گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده بیشترین جرایم از سوی افراد بی‌سواد تا سیکل انجام شده و کم‌ترین جرایم در بین افراد دارای مدارک تحصیلی بالاتر از فوق دیپلم بوده است که بیانگر نقش توسعه علم و آگاهی در کاهش جرایم و تخلفات است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان نقش رسانه‌ها را در توسعه امنیت روانی نیز بسیار تأثیرگذار دانست و بیان داشت: امنیت دو جنبه عینی و ذهنی دارد که با توسعه امنیت روانی، احساس امنیت در جامعه نیز افزایش می‌یابد.

وی وظیفه نیروی انتظامی را حفظ امنیت دانست و گفت: 23 دستگاه در تأمین امنیت نقش دارند و همکاری تمام نهادهای دست‌اندرکار در تأمین و ارتقای امنیت الزامی است.

کاظمی با اشاره به رویکرد جامعه محوری نیروی انتظامی تصریح کرد: با تغییر رویکرد نیروی انتظامی به جامعه محوری، مردم پلیس را در کنار و پشتوانه خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه برخوردهای نظامی و انتظامی ضامن امنیت پایدار نیست، اذعان داشت: پیشگیری اصلاحی و تربیتی باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

کاظمی ابراز داشت: کتاب جامع طرح‌های اجرایی سال را داریم که زمان و مکان طرح‌های مختلف در آن ذکر شده و جلسات مختلف این موارد بررسی می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای کیفی رفتار نیروهای انتظامی دوره‌های استانداردسازی رفتار پلیس در دوره‌های سه تا پنج روز برگزار شده است.

به گزارش فارس در این نشست از جمعی از خبرنگاران رسانه‌های کرمان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول