اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ادعاهایی که رنگ واقعیت نمی‌گیرد

نارضایتی از خدمات مرکز درمان ناباروری قفقاز

خبرگزاری فارس: مرکز درمان ناباروری قفقاز اردبیل که به ادعای رئیس جهاد دانشگاهی مرکز اردبیل از مجهز‌ترین مراکز است در خدمت‌رسانی خود نارضایتی‌های بسیاری را به وجود آورده است.

نارضایتی از خدمات مرکز درمان ناباروری قفقاز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این نارضایتی‌ها که هم شامل مراجعان داخلی و هم بیماران خارج از کشور است به دلیل نوبت‌بندی نامناسب و پاسخگو نبودن مسئولان این مرکز و رفتارهای نامطلوب برخی از پرسنل این مجموعه است که گله‌مندی‌ها و شکایت‌های مختلف را به دنبال داشته است.

این ضعف و نارسایی‌ها در حالی مطرح می‌شود که به ادعای رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل تنها 20 درصد اعتبارات این نهاد دولتی بوده و مابقی آن از طریق خدمات ارائه شده تامین می‌شود که در این ارتباط جهاد دانشگاهی به عنوان یک مجموعه و بنگاه اقتصادی خصوصی عمل می‌کند.

اکبر قاسمی در حالی به معوقات حقوق و پرداختی پرسنل اذعان کرد که جهاد دانشگاهی اردبیل یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه کرد داشته که 60 میلیون تومان آن به عنوان پرداختی حقوق به تعویق افتاده است.

این مسئول در حالی مدعی ارائه خدمات برتر در مراکز خود به ویژه مرکز درمان ناباروری قفقاز است که جهاد دانشگاهی هیچ سرمایه‌گذاری مفید و رو به جلویی را در این بخش انجام نداده و بسیاری از حوزه‌ها و بخش‌های مرکز همچنان بلاتکلیف و به شکل نیمه فعال باقی مانده است.

اصرار بر اقتصادی بودن کشت گیاهان دارویی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جهاد دانشگاهی اردبیل همچنین در یک شاهکار عجیب به کشت گیاهان دارویی در شمال استان روی آورده است در حالی که بسیاری از متخصصان و کارشناسان امر یقین دارند که استان اردبیل به ویژه شمال این استان از قدرت و توان تولید گسترده و وسیع گیاهان دارویی برخوردار نیست در حالی که رئیس جهاد دانشگاهی استان مدعی شد که همه این اظهار‌نظرهای کارشناسی غلط می‌باشد چرا که ما توانسته‌ایم تولید و بهره‌وری خوبی را در کشت گیاهان دارویی داشته باشیم به طوری که از 59 گونه کشت گیاهان دارویی در کشت 45 مورد جواب مثبت دریافت کردیم.

اکبر قاسمی تنها با اشاره به تولید به ‌لیمو در یکی از ایستگاه‌های تولید گیاهان دارویی گفت: ما مدعی توسعه و گسترش گیاهان دارویی در منطقه هستیم و یقین داریم سود‌آوری و ارز‌آوری آن بسیار مطلوب خواهد بود.

و در یک ضعف مدیریتی دیگر در جهاد دانشگاهی اردبیل جمعی از خبرنگاران این مجموعه از دیر‌ پرداخت شدن حقوقشان به شدت گله‌مند بوده به طوری که پرداخت هر سه ماه یکبار حقوق آن هم با نارسایی‌های مختلف سر و صدای زیادی را به پا کرده است به طوری که رئیس جهاد دانشگاهی استان مدعی است ما به دلیل نداشتن تعرفه مشخص تا آخر تیر ماه مجبور بودیم پرداختی‌ها را به صورت نصفه و نیمه انجام دهیم ولی از مرداد ماه پرداختی ما به روز شده در حالی که اغلب فعالان رسانه‌ای زیر‌مجموعه جهاد دانشگاهی مدعی هستند که هر سه ماه یکبار آن هم به صورت نامناسب و در حد ضعیف حقوق مسلم خود را با پایین‌ترین رقم دریافت می‌کنند.

و نکته آخر اینکه با این همه ضعف و کاستی و مشکلات متعددی که جهاد دانشگاهی اردبیل با آن روبرو است نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی مدعی شد که یکی از گزینه‌های تغییر مدیریتی در استان مجموعه جهاد دانشگاهی است که سعی می‌‌شود فرد بومی و شایسته در این مجموعه انتخاب شده و فعالیت‌ خود را آغاز کند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول