اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

برخورد مودبانه با مردم نشانه درایت نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: برخورد مودبانه و احترام به شخصیت مردم نشانه درایت و آموزش صحیح بین نیروهای انتظامی است.

برخورد مودبانه با مردم نشانه درایت نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان ناحیه انتظامی این شهرستان با قدردانی از نقش این نیرو در حفظ امنیت و ثبات در کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظ و سرباز دین خدا است و مردم نیز با دیدن آنها احساس امنیت می‌کنند. 

وی برخورد مودبانه و احترام به شخصیت مردم را نشانه درایت و آموزش صحیح بین نیروهای انتظامی دانست.

امام جمعه سیاهکل به خدمات پلیس راهور در جامعه اشاره کرد و گفت: اقدام‌های پلیس راهور بازدارندگی در برابر تخلفات رانندگی است و از مهم‌ترین خدمات این نیرو کاهش تلفات انسانی و تصادفات رانندگی در جامعه است.

وی ارتباط بیشتر نیروی انتظامی با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را مهم خواند و تصریح کرد: با سرکشی و حضور در بین دانش‌آموزان و دانشجویان و ارائه تذکرات لازم گام مثبتی در کاهش مسایل اجتماعی و تخلفات رانندگی برداشته می‌شود. 

وی با قدردانی از پرسنل نیروی انتظامی در تامین امنیت شهرستان سیاهکل خاطرنشان کرد: به دلیل عملکرد و فرماندهی خوب در نیروی انتظامی، سیاهکل به یکی از شهرستان‌های با ضریب امنیت بالا در استان شناخته می‌شود.

علی حسین شیرودی فرمانده انتظامی سیاهکل نیز در این دیدار گزارشی از اقدام‌های صورت گرفته در هفته ‌نیروی انتظامی را بیان کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول