اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه بزرگان گرمسار:

نگاه جامعه به سالمندان باید تغییر کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خانه بزرگان گرمسار تأکید کرد: سالمندان بخش مهم و قابل ارزش اجتماع هستند و نگاه جامعه به سالمندان باید تغییر کند.

نگاه جامعه به سالمندان باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، علی کیایی در جشنی که به منظور تقدیر از سالمندان خانه بزرگان شهرستان گرمسار و با حضور مدیرکل بهزیستی استان سمنان، معاون دفتر امور توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی و شماری از مسئولان و کارشناسان برگزار شد، خواستار توجه بیشتر جامعه به قشر مهمی همچون سالمندان شد.

وی همچنین تاریخچه‏ای از تأسیس خانه بزرگان مرکز گرمسار ارائه کرد و به تشریح عملکرد اجرایی این مرکز، خدمات ارائه شده در آن به همت کارشناسان و دلسوزان بخش سالمندان و مشکلات پیش‏روی این مرکز پرداخت.

مدیرعامل خانه بزرگان گرمسار در بخش دیگری از این جشن با خیرمقدم و تبریک هفته سالمند به همه حاضران در مراسم، تغییر نگاه جامعه به سالمندان را به ویژه در برهه کنونی امری لازم دانست.

کیایی افزود: تقویت روحیه نشاط سالمندان در جامعه می‏تواند به رشد کل اجتماع کمک کند و این امر از جمله وظایف همه مردم، مدیران و کارشناسان حوزه توانبخشی محسوب می‏شود که باید بدان به خوبی پرداخته شود.

وی از برگزاری جشن تولد 100 سالگی یکی از سالمندان زن خانه بزرگان گرمسار و تقدیر از یک سالمند نویسنده موفق در شهرستان گرمسار خبر داد و رسیدگی به امور سالمندان را دارای ارج و قرب بسیاری بیان کرد.

مدیرعامل خانه بزرگان گرمسار همچنین به تقدیر از 12 نفر از مراقبان نمونه سالمندان در این مرکز و شماری از منازل گرمسار با اهدای کارت هدیه اشاره کرد و گفت: خدمت به سالمندان در حقیقت خدمت به کل جامعه است و کسانی که توجه به سالمندان را در رأس امور خود قرار داده‏اند، در اصل به همه مردم خدمت می‏کنند.

کیایی در بخش دیگری از برگزاری آیین پاسداشت خدمات سعید لاجوردی یکی از کارشناسان کمیته امداد، آذر ریاضی‏دوست از دانشگاه علوم پزشکی و مینا محتشمی از سازمان ورزش و جوانان خبر داد که همگی از اعضای شورای ساماندهی سالمندان استان سمنان هستند.

شهردار گرمسار نیز در این مراسم هفته سالمند را به همه مردم و به خصوص سالمندان کشورمان تبریک گفت و اظهار داشت: توجه بیشتر خانواده‏ها و به ویژه مسئولان به سالمندان در برهه کنونی ضروری است.

رضا مؤمنی ادامه داد: سالمندان در حقیقت از برکات و نعمات الهی بر روی زمین محسوب می‏شوند و نزد همگان ارزش والایی دارند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول