اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌حدادعادل: فضای کشور دچار تنش سیاسی نشود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس ‌گفت: باید مراقب باشیم فضای کشور دچار تنش سیاسی نشود چرا که سبب می‌شود ‌دیگر کسی نتواند راجع به مسائل اقتصادی فکر کند و باید حواس‎مان در این زمینه کاملا جمع باشد.

‌حدادعادل: فضای کشور دچار تنش سیاسی نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامعلی حداد عادل عصر امروز در همایش دانشجو، فرهنگ و هویت که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: با توجه به اینکه هر جناحی تعدادی را برای کاندیداتوری انتخابات معرفی می‎کند در این امر می‎توانند به توافق برسند اما زمانی که صحبت از یک نفر می‎شود احتمالا به وحدت نظر نخواهند رسید و یا اینکه مشکل است.

وی ادامه داد: این اظهارنظر را بر اساس انتخابات‎های گذشته می‎گویم و تا به حال تقریبا در معرفی کاندیدای واحد، وحدت نظری حاصل نشده و ممکن است در انتخابات آینده نیز چند نفر از اصولگرایان وارد صحنه شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا شما وارد صحنه رقابت انتخابات ریاست جمهوری خواهید شد تصریح کرد: جواب من همان جواب دو، سه ماه پیش است و هنوز به جمع‎بندی نرسیده و در این رابطه تصمیمی نگرفته‎ام.

عضو کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی در خصوص ورود مهدی هاشمی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به تهران گفت: چرا عجله کنیم، قوه قضائیه که ایشان را راهنمایی به زندان کرده‎اند و در این زمینه کوتاهی نشده است، از طرفی خانواده‎شان نیز اعتراضی ندارند حالا چرا ما عجله کنیم ضمن اینکه باید توجه داشته باشیم همان طور که در فتنه مردم با بصیرت وارد میدان شدند از این به بعد هم این رویه را در پیش بگیرند.

حداد عادل تاکید کرد: باید مراقب باشیم فضای کشور دچار تنش سیاسی نشود چرا که اگر این اتفاق بیفتد تنش اقتصادی را نمی‎توانیم حل کنیم، و ایجاد تنش سیاسی سبب می‎شود که دیگر کسی نتواند راجع به مسائل اقتصادی فکر کند و باید حواس‎مان در این زمینه کاملا جمع باشد.

وی در خصوص مرتضوی اظهار داشت: بنده از امضاکنندگان استیضاح نبودم، مرتضوی به استیضاح‎کنندگان گفته بود هر چه حداد بگوید گوش می‎دهم من هم به ایشان گفتم بهترین کار این است که استعفا دهید و به دلیل اینکه استیضاح‎کنندگان طرح استیضاح را پس گرفتند مرتضوی نیز استعفا نکرد.

حداد عادل در خصوص آینده فارغ‎التصیلان دانشگاهی برای ورود به بازار کار و اینکه در جذب و به کارگیری افراد، پارتی‎بازی می‎شود متذکر شد: اگر شما کارایی، مهارت و دانش پیدا کنید قطعا از وجودتان استفاده خواهد شد، من نمی‎گویم پارتی‎بازی وجود ندارد اما قشر تحصیل‎کرده نباید ذهنش فقط به کار دولتی معطوف شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول