اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

آمادگی زنجان برای حضور در مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان از آمادگی استان زنجان برای حضور در مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت خبر داد.

آمادگی زنجان برای حضور در مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم صیادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت از شنبه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به حضور 17 کارآموز در 15 رشته در این دوره از المپیاد ملی مهارت، خاطرنشان کرد: در رشته‌های مکاترونیک و رباتیک دو نفر شرکت می‌کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از رشد دو برابری شرکت‌کنندگان در مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات در زنجان خبر داد و گفت: کارآموزان استقبال مطلوبی از این مسابقات دارند.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری این دوره المپیاد از 15 تا 20 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: در سطح شهرستانی این دوره از مسابقات 2 هزار نفر از استان زنجان شرکت کردند.

صیادی با اشاره به حضور 540 نفر در مرحله استانی این مسابقات یادآور شد: این مسابقات به نحو مطلوبی در استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان از استان‌های موفق در زمینه برگزاری مسابقات ملی مهارت است، تصریح کرد: استان زنجان در سال گذشته رتبه نخست المپیاد ملی را از آن خود کرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه مرحله بین‌المللی این دوره از مسابقات در سال 2013 در آلمان برگزار می‌شود، افزود: برگزیدگان مرحله کشوری در این دوره شرکت می‌کنند.

وی از آمادگی کارآموزان استان زنجان برای شرکت در مسابقات ملی خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری دوره‌های مختلف برای شرکت‌کنندگان، استان آمادگی حضور در این دوره از مسابقات را دارد.

صیادی از برگزاری نمایشگاه گذر مهارت همزمان با برگزاری المپیاد ملی مهارت خبر داد و گفت: در این نمایشگاه استان زنجان حضور چشمگیری دارد.

صیادی بر ضرورت حمایت دستگاه‌ها، نهادها و شرکت‌های مختلف از برگزاری مسابقات ملی مهارت تاکید کرد و افزود: با داشتن اسپانسر مالی استان با قدرت و آمادگی بیشتری در مسابقات شرکت می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول