اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان انجام شد

اعزام نخستین کاروان راهیان‎نور دانش‎آموزی گلستان با رمز یا رسول‎الله

خبرگزاری فارس: با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان با رمز یا رسول‌الله آغاز شد.

اعزام نخستین کاروان راهیان‎نور دانش‎آموزی گلستان با رمز یا رسول‎الله

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نخستین اعزام سراسری راهیان نور دانش‌آموزی عصر امروز با حضور علیرضا جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، حسین کریمی‎اول جانشین سپاه نینوای گلستان و عیسی پایین‎محلی رئیس آموزش و پرورش گلستان و جمعی از مسئولان استانی با رمز یا رسول‌الله انجام شد.

امروز کاروان راهیان نور در شهرستان گرگان در قالب 500 دانش‌آموز دختر راهی مناطق جنوب کشور شد و دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان، آموزش بخش عملی درس آمادگی دفاعی خود را در مناطق جنوب کشور تجربه می‌کنند.

حال که نسل جوان فرصتی به دست آورده که در قالب کاروان‎های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب سفر کند باید لحظه به لحظه این دقایق را قدر شناخته و از این فرصت‎ها کمال بهره را ببرد تا در پایان سفر با توشه‎ای پر به شهر و دیار خود برگردد.

کاروان راهیان نور بسیج محلات گلستان نیز از اسفند ماه سال جاری در قالب 12 هزار نفر به مناطق جنوبی کشور اعزام خواهند شد.

دانش‌آموزان در این کاروان‎ها فلسفه جهاد می‎آموزند و به همراه مربیان خویش یاد و خاطره شهدای گرانقدر کشورمان را که برای حفظ این نظام و انقلاب از جان خود گذشتند زنده می‎کنند و بار دیگر با ولی امر خویش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‎ای تجدید بیعت کرده و خود را در برابر هجمه‎های دشمن بیمه می‎کنند.

اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور هر ساله با هدف افزایش روحیه جهادی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‎گیرد، آری نسل امروز با دانش‌آموزان زمان جنگ تجدید میثاقی دوباره می‎کنند و اعلام می‎دارند گر چه یک حسین فهمیده از میان‌شان رفته اما امروز هزاران حسین فهمیده مدافع انقلاب اسلامی است چرا که همه ما معتقدیم همگی‎شان از نسل علی‌اکبر (ع) هستند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول