اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان خبر داد

اعزام 50 کاروان 400 و 500 نفری دانش‎آموزی گلستانی به مناطق جنوب کشور

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: بیش از 50 کاروان 400 و 500 نفری دانش‌آموزان دختر استان گلستان در مرحله نخست به مناطق جنوب کشور اعزام می‎شوند.

اعزام 50 کاروان 400 و 500 نفری دانش‎آموزی گلستانی به مناطق جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین کریمی‎اول عصر امروز در مراسم اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان که در محل سپاه نینوای گلستان انجام شد، اظهار داشت: 22 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در مقطع دوم دبیرستان برای گذراندن اردوی عملی درس آمادگی دفاعی به مناطق جنوب کشور اعزام می‎شوند.

وی از اجرای برنامه‎های متنوع در کاروان راهیان نور خبر داد و تصریح کرد: برنامه‎های متنوع فرهنگی، رزمایش در منطقه عملیاتی و بازدید از زیارتگاه‎ها در این کاروان‎ها انجام می‌شود و امیدواریم که فرهنگ از خود گذشتگی، ایثار و شهادت که رمز بقای انقلاب اسلامی است به نسل جدید به ویژه دانش‌آموزان منتقل شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‎سازان جامعه اسلامی هستند، بیان کرد: اگر بتوانیم نسل جوان را با تفکرات و ارزش‎های اسلامی پرورش دهیم قطعا آینده کشور و انقلاب را تضمین کرده‎ایم ولی اگر در این عرصه قصور و کوتاهی شود قطعا فرهنگ بیگانه جایگزین خواهد شد.

کریمی‎اول با تاکید بر اینکه کارهای فرهنگی در مقابله با هجمه جنگ نرم دشمن باید از بستر مدارس و دانشگاه‎ها شروع شود خاطر نشان کرد: بیشترین فعالیت‎ها باید برای این قشر طراحی و برنامه‎ریزی شود چرا که آینده انقلاب و نظام اسلامی به دست آنهاست.

وی از اعزام قریب به 12 هزار بسیجی محلات در استان خبر داد و یادآور شد: اعزام بسیجیان محلات از اسفند ماه سال جاری صورت خواهد گرفت.

مسئول اعزام کاروان‎های نور در گلستان این ماموریت را یک ماموریت سنگین برشمرد و اظهار داشت: در صورت وجود مشکلات و تنگناها نباید از اصل ماموریت غافل شویم و لازم است تا با تمام قوا در این عرصه و میدان ورود پیدا کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول