اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم:

44 میلیارد ریال اعتبار بخش مسکن به قم اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم گفت: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی به بانک مسکن، 44 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار از محل مانده اعتبارات ملی یارانه‌های بخش مسکن به استان قم پرداخت می‌شود.

44 میلیارد ریال اعتبار بخش مسکن به قم اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید رضا دهناد در تشریح جزئیات اعتبار تخصیص یافته تصریح کرد: این میزان اعتبار در مجموع برای پنج ردیف از پروژه‌های عمرانی استان که اغلب زیر مجموعه‌های مسکن مهر را شامل می‌شوند در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح پردیسان گفت: مبلغ 20 میلیارد ریال از این اعتبار سهم این پروژه مهم است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم همچنین پروژه 900 واحدی تعاونی مسکن یادگاران شاهد و ایثارگر استان را از پروژه‌های برخوردار از اعتبار یاد شده عنوان و خاطر نشان کرد: یک میلیارد و 800 میلیون ریال از این محل برای آماده‌سازی و محوطه سازی این پروژه در نظر گرفته شده است.

دهناد با اشاره به احداث بلوار 45 متری دور محلات سایت مسکن مهر و پارک شهدای گمنام مسکن مهر پردیسان از اختصاص مجموع 10 میلیارد و 500 میلیون ریال برای این دو پروژه خبر داد و گفت: 10 میلیارد ریال از این اعتبار برای ساخت بلوار و مابقی برای پروژه پارک شهدای گمنام هزینه خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه مسجد به عنوان یکی از نیازهای مسکن مهر است افزود: 12 میلیارد ریال از این مبلغ برای ساخت مسجد در سایت‌های مسکن مهر استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول