اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی:

مردم خراسان‌شمالی در استقبال از رهبری حماسه می‌آفرینند

خبرگزاری فارس: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم خراسان‌شمالی در استقبال از رهبری حماسه‌ای بزرگ می‌آفرینند.

مردم خراسان‌شمالی در استقبال از رهبری حماسه می‌آفرینند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد در بیانیه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی آمده است: پس از سال‌ها شوق دیدار، انتظار تشریف فرمایی رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمین جهان به پایان رسید و سرزمین و دیار شهیدان و گنجینه فرهنگ‌ها با تعدد قومیت‌ها مفتخر است تا قدمگاه عزیزی از نسل کوثر و سلاله پاک رسول خدا (ص) قرار گیرد و چشمان بی‌رمق ما به رویت هلال جمالش به وجد آید.

در این بیانیه آمده است: خداوند منان را شاکریم که به عنوان جامعه فرهنگی و مسجدی به یمن شیرینی و حلاوت این وصال، همگام با اقشار شریف استان با حضوری شکوهمند به دیدار یار بشتابیم و با استقبالی پرشور و صمیمی از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خلق و ثبت صحنه‌های بی‌بدیل، برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار استان بیافزاییم.

این بیانیه می‌افزاید: باشد به لطف پروردگار از آثار، برکات و عطایای معنوی و مادی این سفر خاطره‌انگیز بهره‌مند شده و در توسعه بیش از پیش استان و سرافرازی و عظمت ایران اسلامی تلاش نماییم.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول