اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ارشاد جنوب کرمان

نمایشگاه دائمی تازه‌های کتاب در جیرفت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نمایشگاه دائمی تازه‌های کتاب در دانشگاه پیام‌نور مرکز جیرفت افتتاح شد.

نمایشگاه دائمی تازه‌های کتاب در جیرفت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، پیش از ظهر امروز نمایشگاه دائمی تازه‌های کتاب با حضور حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، میثم عارفی رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز جیرفت و جمعی از اساتید و دانشجویان در محل دانشگاه پیام‌نور افتتاح شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز جیرفت در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: 600 جلد کتاب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به این دانشگاه اهدا شده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن این اقدامات در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی اظهار داشت: این کتاب‌ها در زمینه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی و ... است که مورد استفاده دانشجویان و اساتید قرار می‌گیرد.

عارفی تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح ساختمان جدید دانشگاه پیام‌نور مرکز جیرفت بتوانیم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخانه بسیار مجهز و پرمحتوا را در این مجموعه راه‌اندازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: قرار شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تعدادی کتاب به تمام اساتید دانشگاه پیام‌نور مرکز جیرفت اهدا شود.

به گزارش فارس، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان 700 هزار جلد کتاب به اماکن عمومی، کتابخانه‌ها، بانک‌ها، اماکن دولتی و ... اهدا شده است.

همچنین مقرر است در تمام دانشگاه‌های جنوب کرمان نمایشگاه دائمی تازه‌های کتاب برپا شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول