اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) خبر داد

رزمایش 10 هزار نفری بسیجیان استان قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: رزمایش 10 هزار نفری بسیجیان این استان با عنوان رزمایش محمد رسول‌الله (ص) در روزهای 17 و 18 مهرماه جاری در قزوین برگزار می‌شود.

رزمایش 10 هزار نفری بسیجیان استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون رزمایش محمد رسول‌الله (ص) استان قزوین اظهار کرد: رزمایش اقتدار و انسجام بسیجیان استان قزوین در روزهای 17 و 18 مهرماه جاری در راستای تحقق رهنمودهای امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در این استان با برنامه‌ای دقیق و منسجم به اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد: در این رزمایش نیروهای بسیج بخشی از قدرت و توانایی خود را به نمایش می‌گذارند و همچون عملیات‌های دفاع مقدس، 10 هزار بسیجی استان قزوین رزمایش محمد رسول‌الله (ص) را آغاز می‌کنند.

سردار آبنوش با بیان اینکه سازمان بسیج، اقشار مختلف مردم را در پنج گردان ساماندهی کرده است، تصریح کرد: سازمان بسیج با توجه به تنوع اقشار، بسیجیان را در پنج گردان امام علی (ع)، امام حسین (ع)، واکنش سریع الی بیت‌المقدس، عاشورا و همچنین گردان الزهرا که ویژه خواهران است، ساماندهی کرده و آموزش‌های لازم را به آنها داده است.

وی اعلام کرد: این رزمایش براساس شرایط جغرافیایی در روزهای مختلف در سراسر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه بسیجیان از سنین مختلف و اقشار گوناگون مردم هستند، ابراز کرد: بسیج از اقشار گوناگون مردم تشکیل می‌شود بنابراین بسیجیان باید براساس توانمندی ساماندهی شده و در هر جایگاهی رسالت خود را انجام دهند.

سردار آبنوش با اشاره به اینکه رزمایش محمد رسول‌ا‌لله (ص) استان قزوین را سه مرجع ارزیابی می‌کنند، افزود: این رزمایش را سه مرجع سازمان بسیج مستضعفین، ستاد کل سپاه و ستاد کل قوا ارزیابی می‌کنند و توانایی بسیجیان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه استکبار جهانی متحمل شکست‌های پی‌ در پی در سطح بین‌‌المللی شده است، افزود: جبهه کفر و استکبار جهانی در استیصال است و متحمل شکست‌های پی در پی در سطح بین‌المللی شده است.

سردار آبنوش اضافه کرد: استکبار جهانی و جبهه کفر به دنبال جلوگیری از بیداری اسلامی بوده که خوشبختانه بیداری اسلامی در جوامع خودشان نیز نفوذ کرده است.

این مسئول با اشاره به نشست کشورهای عدم تعهد در تهران ابراز کرد: براساس تحقیق‌ها از هفت میلیون جمعیت مردم جهان، سران پنج میلیون از مردم کشورهای دنیا در این نشست حضور پیدا کرده و ابراز علاقه خود را نسبت به رهبر معظم انقلاب نشان دادند.

‌فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: برگزاری نشست باشکوه کشورهای عدم تعهد در تهران، نشانگر اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار آبنوش با اشاره به اهانت استکبار جهانی به پیامبر عظیم‌الشأن (ص) بیان کرد: استکبار جهانی با اهانت به پیامبر اکرم (ص) کودکانه‌ترین کار را انجام داد و به دنبال آن بود که با این اقدام ناشایست پیروزی‌های مسلمانان را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه رزمایش بسیجیان استان قزوین به نام رسول اکرم (ص) مزین شده است، تشریح کرد: بسیج نیز برای نشان دادن پایبندی به مکتب متعالی اسلام و ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، این رزمایش را به نام حضرت محمد (ص) مزین کرده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه سپاه پاسداران ریشه در مردم دارد، اظهار کرد: سپاه پاسداران اگر پیشرفت و توانایی دارد، تبلور اقتدار مردم است.

سردار آبنوش از ایجاد بسیج رسانه در استان قزوین خبر داد و گفت: بسیج رسانه در کشور راه‌اندازی شده است و به دنبال آن هستیم تا بسیج رسانه را در این استان نیز راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/ب10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول