اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

رزمایش محمد رسول‌الله (ص) اقتدار بسیج را به نمایش خواهد گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون عملیات سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: رزمایش محمد رسول‌الله (ص) این استان اقتدار بسیج را به نمایش خواهد گذاشت.

رزمایش محمد رسول‌الله (ص) اقتدار بسیج را به نمایش خواهد گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمید کانتوری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: رزمایش محمد رسول‌الله (ص) استان قزوین با تجمع 10 هزار بسیجی در روزهای 17 و 18 مهرماه جاری در قزوین برگزار می‌شود و بخشی از توانایی بسیج را به عرصه نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج استان قزوین از دسته واکنش سریع برخوردار هستند، افزود: در این رزمایش بسیجیان ساماندهی و تفکیک شده‌اند و براساس آموزش‌های دیده شده نقش‌هایی را برعهده دارند.

معاون عملیات سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه دسته‌های واکنش سریع در صورت نیاز در کوتاه‌ترین زمان ایفا نقش می‌کنند، عنوان کرد: این دسته‌ها دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند و در صورت نیاز در کوتاه‌ترین زمان سریعا واکنش نشان می‌دهند.

کانتوری با اشاره به اینکه رزمایش محمد رسول‌الله (ص) استان قزوین با شرکت 10 هزار بسیجی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این رزمایش گردان‌های بسیج، اقتدار و توانایی خود را به نمایش می‌گذارند.

این مسئول ادامه داد: در رزمایش محمد رسول‌الله (ص) استان قزوین بسیجیان اقدامات امداد و نجات، پدافند غیرعامل و حفاظت از مراکز را تمرین می‌کنند.

‌معاون عملیات سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: همچنین بسیجیان در این رزمایش در پیاده‌روی شبانه آموزش‌های جهت‌یابی را نیز فرامی‌گیرند.

کانتوری با بیان اینکه بسیج مأموریت‌های مختلفی دارد، ابراز کرد: بسیج در ابعاد مختلف ایفای نقش می‌کند و تلفیقی از تمام مأموریت‌ها است.

این مسئول در خاتمه یادآور شد: رزمایش محمد رسول‌الله (ص) نمونه‌ای از توانایی‌های بسیج است که در روزهای 17 و 18 مهرماه جاری در قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول