اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

امکانات ورزشی بین آقایان و بانوان عادلانه تقسیم نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: امکانات ورزشی موجود در استان بین آقایان و بانوان به صورت عادلانه تقسیم نمی‌شود.

امکانات ورزشی بین آقایان و بانوان عادلانه تقسیم نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آذر آوازه ظهر امروز در جلسه هماهنگی برای توسعه ورزش استان زنجان به مشارکت‌های ملی بالای بانوان استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: مطالعات بیانگر درصد بالای مشارکت ملی بانوان در امور نسبت به آقایان است.

وی با اشاره به مظلوم بودن ورزش در کشور، افزود: ورزش بانوان مظلوم‌تر از ورزش مظلوم است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان تصریح کرد: از میان 80 تیم حاضر در لیگ‌های مختلف استان زنجان فقط یک چهارم متعلق به بانوان است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 16 تیم ورزشی بانوان در سطح لیگ‌های مختلف استان و کشور فعالیت می‌کنند.

آوازه به تقسیم ناعادلانه امکانات ورزشی در بین آقایان و بانوان هم اشاره کرد و افزود: یادمان باشد که ورزش کردن بانوان به صورت مستقیم در سلامت خانواده‌ها تاثیر می‌گذارد.

وی از عدم وجود استخر اختصاصی بانوان در سطح شهر انتقاد کرد و گفت: ساعات اختصاص یافته به بانوان در استخرهای موجود هم بسیار نامناسب است، چرا که بانوان شاغل به هیچ وجه نمی‌توانند از آنها استفاده کنند.

در ادامه این جلسه نمایندگان برخی صنایع حاضر در جلسه اقدام به طرح نظرات خود در مورد نحوه حمایت صنایع استان از ورزش کردند.

تسکو، سیم کابل ابهر، نیکوی ابهر، آرین پلاستیک و شیر پگاه از جمله صنایع حاضر در جلسه حمایت از ورزش استان زنجان بودند.

همچنین رئیس شورای شهر زنجان هم در این جلسه از تلاش‌های چندین ساله ورزش استان زنجان برای وارد کردن صنایع در حمایت از ورزش خبر داد و گفت: این تلاش‌های تاکنون به نتیجه نرسیده است.

فریدون اصفهانیان به تشکیل یک کمیته برای حمایت از ورزش استان زنجان طی چند سال گذشته اشاره کرد و افزود: نمایندگان برخی از صنایع و ارگان‌های دولتی هم در جلسات کمیته حضور می‌یافتند.

وی بر الگو گرفتن از عملکرد سایر استان‌ها در امور ورزش تاکید کرد و ادامه داد: عدم حضور صنایع در ورزش استان زنجان ریشه فرهنگی دارد.

رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد: هزینه‌های ورزش در کشور بالا است و تامین همه هزینه‌های آن از عهده اداره کل ورزش و جوانان خارج است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول