اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس خبر داد

فراهم‌ شدن زمین مناسب برای احداث مجتمع ورزشی بانوان گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار گنبدکاووس گفت: زمین مناسب برای احداث مجتمع ورزشی بانوان شهرستان گنبدکاووس فراهم است.

فراهم‌ شدن زمین مناسب برای احداث مجتمع ورزشی بانوان گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری صبح امروز در جلسه‌ای که پیرامون تعیین مالکیت زمین در نظر گرفته شده برای احداث مجتمع ورزشی بانوان پروژه برگزار شد از توافق اعضای حاضر در جلسه برای احداث مجتمع ورزشی بانوان این شهر در زمینی به مساحت 11 هزار مترمربع خبر داد و اظهار داشت: احداث پروژه مجتمع ورزشی بانوان یکی از مهم‌ترین مصوبات سفر دوم رئیس جمهوری و یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ورزشی در شهرستان گنبدکاووس است.

وی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس از نظر تعامل بین مدیران شاخص است افزود: شورای اسلامی شهر گنبدکاووس و شهرداری توافق خود را برای واگذاری این زمین از قبل اعلام کرده بودند و در این جلسه مقرر شد اداره ورزش و جوانان بر اساس تاییدیه مراجع ذیصلاح نسبت به احداث مجتمع ورزشی بانوان اقدام کند.

جواد تیموری رئیس امور آب شهرستان گنبدکاووس نیز با طرح این موضوع که ممکن است این زمین در حریم نهر سابق شارلق باشد گفت: مراحل قانونی پیرامون تعیین وضعیت این زمین انجام خواهد شد تا مراحل قانونی مالکیت زمین نیز طی شود.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس نیز گفت: این پروژه می‌تواند بسیاری از کمبودهای ورزشی در عرصه بانوان را حل کند و با احداث این مجتمع ورزشی تحول بزرگی در ورزش بانوان گنبدکاووس ایجاد می‌شود.

ابراهیم غفاری ادامه داد: شهرستان گنبدکاووس دارای قابلیت‌های ویژه‌ای در ورزش بانوان در سطوح ملی و جهانی است.

بانوان گنبدی در رشته‌های دوومیدانی، سپک‌تاکرا، جودو، والیبال نشسته و دیگر رشته‌های ورزشی در سطح کشور سرآمد هستند و در میان این رشته‌ها دعوت شده به تیم ملی و مدال‌آوران میادین جهانی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول