اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران:

استقلال قائمشهر در لیگ برتر فوتبال مازندران صدرنشین شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم استقلال لموک قائمشهر با پیروزی مقابل حریف صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان تثبیت کرد.

استقلال قائمشهر در لیگ برتر فوتبال مازندران صدرنشین شد

جمشید پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران امروز با انجام شش بازی پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم استقلال لموک با برتری در شهرآورد قائمشهر همچنان پیشتاز این رقابت‌هاست.

وی افزود: تیم استقلال لموک قائمشهر موفق شد در شهرآورد قائمشهر مقابل طپش قائمشهر 2 بر یک پیروز شود و با این پیروزی با 40 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران درباره نتایج دیگر مسابقات این هفته تصریح کرد: تیم بازرگان چالوس چهار بر یک مهمان خود شهدای بابلسر را شکست داد و تلاش دو تیم شهید کریمی جویبار و دریای بابل در جویبار 2 بر 2 مساوی شد.

پازوکی در ادامه گفت: تیم شهدای لاویچ چمستان در یک بازی پرگل و جذاب نیز موفق شد مهمان خود شهروند سورک را 4 بر 3 شکست دهد و سپاهان قائمشهر 2 بر یک مغلوب میزبان خود دریای زاغمرز شد.

وی همچنین از برتری یک بر صفر تیم شهدای ساری مقابل وحدت فریدونکنار در ساری خبر داد و اظهار داشت: این هفته بر اساس برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران تیم پیام شهدای سلمانشهر استراحت داشت. 

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در پایان افزود: در جدول رده‌بندی هم‌اکنون تیم استقلال لموک قائمشهر با 40 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهدای ساری با 38 و شهروند سورک با 34 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول