اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

غدیر نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: غدیر نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

غدیر نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نکونام شنبه شب در جلسه ستاد برگزاری دهه امامت و ولایت این استان اظهار داشت: دستیابی به حقیقت اسلام و رسیدن به عمق معارف اسلامی لازمه رسیدن به قرب الهی است.

وی افزود: امروز پرچم اسلام به معنای واقعی کلمه در این کشور برافراشته شده و نظام جمهوری اسلامی به عنوان پیاده‌کننده احکام و ارزش‌های دینی به دنبال تحقق اهداف الهی در جهان است.

نکونام با اشاره به بیداری اسلامی در جهان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برخلاف انقلاب‌های به وقوع پیوسته در جهان، نه تنها ویرانی و خسارت به بار نیاورد بلکه دستاوردهای بسیار مهم و مثبتی برای مردم ایران و امت اسلامی حاصل کرد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه جهت‌گیری نظام جمهوری اسلامی بر اساس عقل و فطرت بشری است، گفت: جهت‌گیری این نظام یک جهت‌گیری سالم و برحق است و بر همین اساس از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مورد هجمه‌های مختلف دشمن قرار گرفته است.

نکونام دغدغه اصلی استکبار جهانی را مقابله با نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: استکبار جهانی تمام هم و غم خود را در سرنگونی نظام جمهوری اسلامی قرار داده و تاکنون با ترفندهای مختلف خود درصدد نابودی این نظام برآمده است.

وی توسل استکبار جهانی به گروهک تروریستی منافقین را نمونه بارز استیصال ایادی کفر در برابر ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: این موضوع نهایت عجز و ناتوانی استکبار و در واقع اوج عداوت و دشمنی آن با نظام اسلامی را نشان می‌دهد.

نکونام ادامه داد: بر همین اساس باید به خود به دلیل داشتن چنین نظامی افتخار کنیم و اراده خود را قوی‌تر کرده و با مجاهدت و مقاومت در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بصیرت‌افزایی را از مهم‌ترین رسالت‌های بنیاد غدیر برشمرد و گفت: باید با برگزاری گفتمان‌ها، همایش‌ها و برپایی جلسات پرسش و پاسخ بصیرت مردم به ویژه نسل جوان را نسبت به مسائل دینی و معرفتی از جمله موضوع غدیر ارتقا دهیم.

نکونام با بیان اینکه غدیر نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ما برحق است و باید با باور به این حقانیت به راه خود محکم و استوار ادامه دهیم و در راستای احیا و زنده ‌نگه داشتن ارزش‌های دینی خود به ویژه موضوع غدیر اهتمام ویژه‌ای به کار گیریم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول