اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی:

پاسداران و بسیجیان برای دیدار رهبری لحظه‌شماری می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: پاسداران و بسیجیان برای تأمین امنیت سفر رهبری و دیدار ایشان یکپارچه شور و شوق هستند و لحظه‌شماری می‌کنند.

پاسداران و بسیجیان برای دیدار رهبری لحظه‌شماری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه امروز مردم این خطه مشتاقانه منتظر ولی امر مسلمین جهان هستند، اظهار داشت: این لحظات انتظاری شوق‌انگیز، حرکت‌آفرین، تحول‌زا و پرفراز است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی اظهار کرد: در این انتظار ضمیر پاک خود را آماده کرده و آقا را میهمان خانه‌های دلمان می‌کنیم مصداق این شعر که می‌گوید «کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست».

یوسفعلی‌زاده با تاکید بر اینکه اکنون امواج خروشان اقیانوس ملت برای استقبال از رهبری در استان متلاطم شده است، افزود: مردم ولایت‌مدار این خطه برای حضور در میعادگاه، خودشان را آماده می‌کنند.

وی با بیان اینکه لحظه دیدار امت با رهبری لحظه‌ای به یاد ماندنی و باشکوه خواهد بود، افزود: رسانه‌ها باید با ثبت این لحظات در کارنامه درخشان، این لحظات را همچون خورشیدی در تاریخ این خطه ثبت و ضبط کنند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی با بیان اینکه سفر رهبری به استان سفری تاریخی، پرشکوه، جاودانه است و قطعاً در کارنامه مردم شریف، متدین و ولایت‌مدار استان ثبت خواهد شد، گفت: سال‌هاست که مردم خوب و ولایت‌مدار این خطه با اشتیاق منتظر این لحظه تاریخی هستند تا با رهبر خویش دیدار کنند.

وی اظهار کرد: اکنون هرچه به زمان دیدار نزدیک‌تر شده، شوق دیدار امت با رهبری در متن جامعه بیشتر شده و موج می‌زند.

یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه این شور و حال مردم حتماً از چشم رسانه‌ها و جهانیان خارج نیست، تصریح کرد: این شوق و شادی زائدالوصف در چشم و دل مردم خراسان‌شمالی مشهود است.

وی همچنین به حال و هوای جامعه ایثارگری، مکتبی و نظامی سپاه پاسداران و خیل عظیم پیشکسوتان جبهه‌های دفاع از عزت و شرف و لشگریان مخلص خدا و بسیجیان در آستانه ورود حضور مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی اشاره کرد و گفت: این اقشار بی‌صبرانه منتظر این رویداد مهم هستند و حال و هوای این جامعه به شوق دیدار رهبری در تب و تاب است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی اظهار کرد: از ماه‌های گذشته هزاران بسیجی خود را آماده می‌کنند تا در مقابل رهبر معظم انقلاب رژه بروند.

به گفته وی، عده‌ای از بدنه ملت بسیج برای آذین‌بندی و مهیا کردن شهر سر از پا نمی‌شناسند و هر پایگاه بسیج برای این امر داوطلبانه ورود کرده‌اند.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: جمعی از پاسداران و بسیجیان نیز برای تأمین امنیت سفر رهبری و انجام این کار بزرگ خدمت می‌کنند و در یک کلام جامعه فرهیخته سپاه برای سفر تاریخی معظم‌له به استان یکپارچه شور و شوق است و لحظه‌شماری می‌کند.

وی اضافه کرد: امیدواریم این سفر پر خیر و برکت، ‌سراسر عافیت و برکت باشد و مردم شریف خراسان‌شمالی سال‌های سال از این سفر معنوی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول