اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آشوریان در مجلس:

آسیب‌های بیکاری جوانان صرفا منتهی به امور اقتصادی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده آشوریان در مجلس گفت: بیکاری جوانان تاثیر زیادی در موضوع شیوع ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه دارد، بنابراین آسیب‌های آن فقط به امور اقتصادی کشور منتهی نمی‌شود.

آسیب‌های بیکاری جوانان صرفا منتهی به امور اقتصادی نمی‌شود

یوناتام بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیکاری جوانان در ابعاد مختلف برای جامعه خطرآفرین است و در اشاعه‌ یافتن آفت‌های اجتماعی تاثیر زیادی دارد، بنابراین باید برای رفع کردن این معضل جدی‌تر و ساعی‌تر از گذشته تلاش کرد.

وی تخصیص بودجه‌ مناسب به آذربایجان‌غربی را خواستار شد و گفت: چنانچه منابع مالی کافی در اختیار بخش‌های مختلف عمرانی، صنعتی و تجاری قرار گیرد برای جوانان امکان اشتغال فراهم شده و به این ترتیب از گرفتار شدن در دام بلاهای مختلف اجتماعی در امان می‌مانند.

بت‌کلیا یکی از تهدیدات جدی که در کمین جوانان بیکار قرار دارد را اعتیاد دانست و اظهار داشت: به طور قطع بیکاری در رشد نرخ اعتیاد جوانان تاثیر مستقیم دارد زیرا اگر کسی از داشتن منابع درآمد مناسب محروم شود یقینا به امور انحرافی از جمله اعتیاد و متعلقات آن گرایش پیدا می‌کند.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه تربیت خانوادگی و فرهنگ جامعه‌ای که فرد در آن رشد و نمو پیدا کند در دست زدن به این قبیل اقدامات نیز تاثیرگذار است، اضافه کرد: ایران اسلامی هم‌اکنون در مسیر پیشرفت و تعالی قرار گرفته است و برای تداوم یافتن این راه، به جوانان سالم، خلاق و مبتکر نیاز جدی وجود دارد.

بت‌کلیا جوانان را بزرگترین سرمایه‌های کشورمان دانست و اظهار داشت: در حالی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تنگ کردن دامنه تهدیدها به دنبال این موضوع است که فشار اقتصادی و فراتر از آن را به ملت تحمیل کنند نباید از سرمایه‌های اجتماعی یعنی جوانان غفلت کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ همدلی و همکاری را باید به جوانان منتقل کرد، اظهار داشت: آینده کشورمان در دست نسل جدید قرار دارد، از این‌رو باید از طریق همکاری و همدلی این اخلاق پسندیده را به آنها منتقل کرد تا با دوری از هر گونه تفرقه‌افکنی و تحرکات منفی برای ساختن کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول