اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا مطرح کرد

مدیریت منابع برای مقابله با تحریم‌ها

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: مدیریت منابع در حوزه کشاورزی چه در تحریم و چه در زمان عادی ضروری است.

مدیریت منابع برای مقابله با تحریم‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین مصطفی شاه‌محمدی عصر امروز در جلسه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه این شهرستان از جایگاه بالایی در کاشت و تولید محصولات کشاورزی و به ویژه گندم برخوردار است، اظهار کرد: باید تلاش کرد تا با کوشش و اراده قوی‌تر در این شهرستان زمینه برای توسعه بخش کشاورزی به صورت جدی‌تر فراهم شده و استقلال غذایی کشور در بخش‌های مختلف رقم بخورد.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه‌های کشاورزی و صنعت در دستور کار و اولویت برنامه‌های کارگزاران نظام اسلامی قرار دارد، افزود: مسئولان و مردم در هر زمان موظف‌ هستند تا با تمام توان و انرژی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کرده و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

وی با اشاره به ضرورت جذب جوانان و نوجوانان در رشته‌های مربوط به حوزه کارآفرینی و اشتغال در کشور تصریح کرد: در این زمینه نیز نقش متولیان امر بسیار جدی است که باید با فراهم کردن مقدمات حضور جوانان آنان را در چنین عرصه‌‌هایی ساماندهی کرده و سبب اقتدار کشور شوند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه اراده و نیروی مضاعف ملت ایران در هر صحنه‌ای توانسته سبب درخشش و افزایش اقتدار نظام اسلامی شود، عنوان کرد: دشمنان با هر توطئه‌ و نقشه‌ای مانند فتنه اقتصادی تلاش می‌کنند تا میان مسئولان و مردم فاصله انداخته و آنان را از یکدیگر دور کنند اما قطعا بصیرت و پایداری ملت بر اصول و آرمان‌های خویش می‌تواند آنان را در دستیابی به اهداف و برنامه‌های ضد بشری خویش ناکام گذاشته و شکست دهد.

شاه‌محمدی توجه به اصل منابع آب و خاک در بخش کشاورزی را نیاز ضروری در کشور دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس مطالعاتی تحقیقاتی که در چند سال گذشته در حوزه کشاورزی و پرورش محصولات در استان‌های کشور صورت پذیرفت، مشخص شده که منابع و ذخایر موجود در صورت عدم مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی از بین رفته و به تدریج به اتمام می‌رسد.

وی در خاتمه عنوان کرد: باید از تمام توان و قابلیت‌های خویش برای توسعه بخش کشاورزی استفاده کنیم.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی در حوزه کشاورزی نیز از جمله برنامه‌هایی است که با جدیت در این شهرستان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول