اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران خبر داد

برگزاری کلاس مربی‌گری فوتبال بانوان در مازندران

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران از برگزاری کلاس مربی‌گری فوتبال بانوان در مازندران خبر داد و گفت: سطح دانش مربیان فوتبال مازندران بسیار بالاست.

برگزاری کلاس مربی‌گری فوتبال بانوان در مازندران

فاطمه بوداغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: مربیان خوبی در رده‌های مختلف فوتبال بانوان در استان فعالیت دارند که می‌توان به آینده این مربیان خوش‌بین بود.

وی از برگزاری کلاس توجیهی مربیگری فوتبال بانوان در مازندران خبر داد و افزود: در حال حاضر در ساری شاهد برگزاری کلاس توجیهی مربی‌گری درجه D بانوان با حضور مدرس در ساری هستیم.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران گفت: در این کلاس 21 مربی زن از فوتبال استان شرکت دارند که زیر نظر مریم آزمون از مدرسان فدراسیون فوتبال آموزش لازم را می‌بینند.

وی از برگزاری کلاس چهار روزه  توجیهی مربی‌گری بانوان در ساری خبر داد و تصریح کرد: این کلاس تا 19 مهر در آکادمی فوتبال ورزشگاه شهدای ساری ادامه دارد.

بوداغی افزود: شرکت کنندگان در این کلاس آموزش روز مربیگری فوتبال آسیا را در دو بخش تئوری و عملی می‌آموزند.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه از حضور دو بازیکن بانوی مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: شقایق روزبهان و کوثر کمالی به عنوان دو مازندرانی در این اردو هستند.

وی گفت: این اردو که به منظور آمادگی بیشتر بازیکنان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود، 26 بازیکن جوان حضور دارند.

بوداغی تصریح کرد: اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال بانوان جوانان کشور از 16 تا 20 مهر در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بانوان مازندران استعداد بسیار خوبی در ورزش فوتبال دارند که در حال حاضر هشت بازیکن مازندرانی در اردوهای مختلف تیم ملی حضور دارند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول