اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی قزوین:

مشکل راه‌اندازی GPS در تاکسی‌ها برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری قزوین گفت: با انتخاب پیمانکار مربوط به زودی مشکل راه‌اندازی gps برطرف و به مرور زمان با خریداری این دستگاه در تاکسی‌ها نصب می‌شود.

مشکل راه‌اندازی GPS در تاکسی‌ها برطرف می‌شود

جواد صباغان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مشکلاتی در نصب و راه‌اندازی gps در تاکسی‌ها وجود دارد که با انتخاب پیمانکار مربوط این مشکلات برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری قزوین در نظر دارد علاوه بر gps، دستگاه پرداخت الکترونیک و تاکسی‌متر را در تاکسی‌ها نصب کند، بیان کرد: با تحقق این امر قزوین نخستین شهر در ایران است که این تجربه را کسب می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری قزوین توضیح داد: gps یک دستگاه مکان‌یاب و به دوربین مانیتور مجهز است که فعالیت و موقعیت مکانی تاکسی‌ها را رصد می‌کند.

صباغان با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی و وانت‌بار زحمات بسیاری را برای ارایه حمل‌ و نقل باری و مسافران انجام می‌دهند، یادآور شد: پنج هزار و 600 دستگاه تاکسی زیر نظارت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری قزوین هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری قزوین با بیان اینکه هر ساله نرخ کرایه تاکسی‌ها افزایش می‌یابد، اذعان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته این نرخ افزایش یافت.

این مقام مسئول ابراز کرد: نرخ کرایه تاکسی نسبت به سال گذشته در مسافت 2500 متر 50 تومان، در مسافت 3500 متر 100 تومان و در مسافت بیش از این 150 تومان افزایش یافته است.

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها با هزینه‌ها تناسبی ندارد

صباغان خاطرنشان کرد: متأسفانه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها با هزینه و تعمیرات این دستگاه تناسبی ندارد چراکه به تناسب افزایش قیمت‌های لاستیک، روغن و هزینه‌های دیگر تعمیرات تاکسی این نرخ کرایه افزایش نیافته که این از مشکلات رانندگان تاکسی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه 6 هزار و 500 دستگاه وانت‌بار در سال 88 شناسایی و برای آنان پروانه فعالیت صادر شده است، بیان کرد: از سال گذشته نرخ کرایه برای حمل بار آنان توسط مسئولان مربوط مصوب و تصویب شده است.

وی با اشاره به اینکه نرخ کرایه دستگاه وانت‌بار به میزان و نوع بار خودرو بستگی دارد، اظهار کرد: نرخ کرایه پیکان وانت 8 هزار تومان، پیکان مزدا 9 هزار تومان، نیسان 10 هزار تومان و خاور 12 هزار تومان است که این خودروها در هر نقطه از شهر که بار جابه‌جا ‌می‌کنند این نرخ اجرا می‌شود.

صباغان با بیان اینکه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری قزوین طبق قانون بخشی از سرویس مدارس دانش‌آموزان را تأمین می‌کند، ابراز کرد: سال گذشته یک هزار و 200 دستگاه تاکسی این خدمات را انجام دادند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری قزوین خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید تاکنون 800 دستگاه تاکسی خدمات سرویس مدارس دانش‌آموزان را به عهده گرفتند که تا پایان مهر ماه این آمار به یک هزار و 200 دستگاه می‌رسد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری قزوین برای رانندگان تاکسی امکانات خوبی را فراهم کرده است، اذعان کرد: احداث سالن ورزشی، کوهنوردی و مسابقات رالی از جمله برنامه‌های ورزشی این سازمان برای آنان بوده است.

وی اضافه کرد: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری قزوین در مناسبت‌های مختلف از جمله ولادت امام علی (ع) از رانندگان تاکسی که نام این امام بزرگوار را دارند تقدیر و همچنین به فرزندان ممتاز آنان هدایایی پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول