اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی قم خواستار شد

اختصاص جایگاه CNG به خودروهای تاکسی تلفنی

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی قم خواستار اختصاص یک جایگاه ویژه گاز CNG به خودروهای تاکسی تلفنی شد.

اختصاص جایگاه CNG به خودروهای تاکسی تلفنی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی امور صنفی، توزیعی و خدماتی قم، غلام‌رضا تفتی در دیدار هیئت‌ رئیسه مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی با شهردار قم گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، تغییرات چشمگیری را در شهر قم شاهد هستیم که نتیجه‌ تلاش‌ شبانه‌روزی مجموعه مدیران شهرداری است.

وی با اشاره به پرداخت عوارض شهرداری اظهار کرد: طی 15 سال گذشته استان قم یکی از شهرهای موفق در این زمینه در کشور بوده و حتی خیلی از استان‌ها نیز از ما الگو گرفتند.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی قم دستفروشان، بازارهای روز و میدان تره بار پامنار را از مشکلات اتحادیه‌ها دانست و اظهار کرد: گسترش بی‌رویه این قشرها هم موجب بی‌رونق شدن کسب و کار می‌شود و هم ظاهر شهر را خدشه‌دار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آژانس‌های تلفنی روزانه 4500 سرویس خدمات می‌دهند گفت: متأسفانه جایگاه CNG آنها با وسیله‌های دیگر مشترک است و با توجه به اینکه تاکسی‌های عمومی جایگاه CNG دارند از شهرداری می‌خواهیم در صورت امکان جایگاهی نیز برای آژانس‌های تلفنی در نظر بگیرد.

شهردار قم نیز در این دیدار با اشاره به اینکه یک سال از آغاز مدیریتش در شهرداری قم می‌گذرد افزود: خداوند را از این لطف شاکریم و از همه کسانی که در این مدت بنده را در ارائه خدمات به شهروندان یاری رساندند تشکر می‌کنم.

محمد دلبری از همکاری خوب اصناف با شهرداری قدردانی کرد و گفت: اصناف و اتحادیه‌ها از شهرداری جدا نیستند و همه از یک دستگاه هستیم و برای پیشرفت شهرمان باید با اتحاد و همدلی همه قدم برداشته شود.

وی در پایان خواستار تشکیل یک جلسه‌ عمومی با اعضای هر اتحادیه در خصوص مشکلات و پیشنهادات آنها برای بهبود امور شهری شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول