اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

حاکمیت قرآن و اسلام در ایران به برکت خون شهداست

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز با ایثارگری‌های خود سبب حاکمیت و استحکام فرآن و اسلام در این نظام مقدس شدند.

حاکمیت قرآن و اسلام در ایران به برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مصطفی مهدی امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر مدارس گچساران اظهار کرد: امنیت، آرامش، رفاه و موفقیت‌های به دست آمده در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و دیگر زمینه‌ها مرهون ایثارگری شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان ایران اسلامی است.

بنیاد شهید یک دولت کوچک است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: شهدا و ایثارگران با پیروی از فرامین ارزشمند ولایت و رهبری در راستای استحکام این نظام مقدس گام‌های استوار و محکمی برداشتند.

مهدی با اشاره به دستاوردهای ماندگار شهدا و ایثارگران در طول دفاع مقدس خود در جبهه نبرد حق علیه باطل تصریح کرد: اگر از خودگذشتگی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را نداشتیم اکنون اسلام و حاکمیت قرآن را نیز نداشتیم.

وی گفت: در کهگیلویه و بویراحمد افزون بر یک‌هزار و 800 شهید، بیش از 9 هزار جانباز و 340 اسیر و آزاده سرافراز داریم که بنیاد شهید و امور ایثارگران سعی در خدمات‌رسانی مطلوب به خانواده‌های ایثارگر دارد.

مهدی خاطرنشان کرد: حماسه‌ای که شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز در کهگیلویه و بویراحمد خلق کردند برای همیشه در اذهان ماندگار و در تاریخ پر افتخار این استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: در زمانی که کشور نیاز داشت دلاورمردان ولایتمدار این استان مانند آهن و فولاد در برابر دشمنان ایستادگی کردند تا امروز ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران در کمال آرامش و امنیت زندگی کنند.

مهدی با بیان اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برای رزمندگان ما در شهادت، جانبازی و آزادگی تعریف و تفسیر می‌شد، عنوان داشت: شهدا و ایثارگران در میدان عمل خود را نشان دادند و ما باید از دستاوردها و اهداف والای آن بزرگان با تمام وجود پاسداری کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امام راحل با بینش عمیق خود آینده جنگ و توجه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را به خوبی پیش‌بینی و ترسیم کرده بودند.

مهدی افزود: امام خمینی(ره) نقشه کاملی از آینده جنگ را ارائه دادند و تشکیل نهادی برای حمایت از خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگری از جمله آینده‌نگری بنیانگذار کبیر انقلاب بود.

وی تصریح کرد: بیشترین دغدغه امام(ره) فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران بود و این قشر را فرزندان خود خطاب می‌کردند.

مهدی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه سنگینی در قبال خانواده‌های شاهد و جامعه ایثارگری دارد، بر لزوم خدمات‌رسانی هر چه بیشتر در کمال احترام به این قشر تأکید کرد.

وی عنوان داشت: عملکرد بنیاد شهید مانند یک دولت کوچک بوده چرا که در زمینه‌های مسکن، درمان، تحصیل، اشتغال و دیگر زمینه‌ها فعالیت و حضور دارد.

فرزندان شهدا در ادامه راه پدران خود وظیفه سنگینی دارند

مهدی خطاب به فرزندان شهدا و ایثارگران ابراز داشت: شما باید با تأسی از راه و هدف والای پدران خود به موفقیت‌های هر چه بیشتر در عرصه‌های مختلف دست یابید.

وی ادامه داد: دیروز پدران شما در سنگرهای دفاع از کشور ایثارگری کردند و امروز شما باید با ادامه راه پدران خود در سنگرهای اقتصادی و علمی برای کشور افتخارآفرینی کنید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دشمنان و دوستان این انقلاب، موفقیت و یا عدم موفقیت فرزندان شهدا و ایثارگران را دنبال کرده و دشمنان این نظام مقدس از شکست و یا فریب‌خوردن فرزندان شهدا خوشحال می‌شوند.

مهدی نقش مادران در تربیت فرزندان را بسیار مهم و مؤثر ارزیابی کرد و گفت: استکبار جهانی نسل جوان این انقلاب را هدف جنگ نرم خود قرار داده است و می‌خواهد نسل جوان ما از اعتقادات خود جدا شوند.

وی جدایی جوانان از ولایت و رهبری و اسلام را خواسته دشمنان عنوان و بر حفظ بصیرت، آگاهی و هوشیاری فرزندان شهدا و ایثارگران و جوانان این انقلاب تأکید کرد.

به گزارش فارس در این مراسم از 91 دانش‌آموز ممتاز مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه مدارس شاهد گچساران با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول