اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش گچساران:

اولیا و مربیان 2 بال تربیتی کودکان هستند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گچساران با تأکید بر نگاه جدی به برطرف کردن مشکلات و نیازهای کودکان گفت: تربیت هر کودکی نیاز به دو بال دارد و آن دو بال اولیا و مربیان است.

اولیا و مربیان 2 بال تربیتی کودکان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، گلایل شریف‌پور صبح امروز در همایش روز کودک که به همت آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری، با همکاری کارشناس امور بانوان فرمانداری گچساران و با حضور فرهنگیان، معلمان و دانش‌آموزان ابتدایی در مدرسه دخترانه ابتدایی آسیه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: اگر به کودکان توجه جدی نداشته باشیم، جامعه آینده ما با مشکل مواجه می‌شود.

وی کودکان را آینده‌سازان جامعه فردا عنوان کرد و ابراز داشت: جامعه فردای ما را همین کودکان شکل می‌دهند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گچساران افزود: همه کودکان نیازهایی دارند و باید برای رفع آن نیازها تلاش‌ کرد.

شریف‌پور معتقد است نگاه جدی به بر طرف کردن مشکلات و نیازهای کودکان به طور یقین می‌تواند آینده‌ای بسیار روشن را برای کشور رقم بزند.

وی با بیان اینکه آموزش کودکان در همه زمینه‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد، تأکید کرد: عزم ملی در راستای توجه و رفع نیازهای کودکان ضروری بوده و این مهم در گرو تلاش‌های همه مسئولان کشور است.

شریف‌پور با تأکید بر اینکه کودکان سرمایه هر جامعه هستند و باید به آنان توجه جدی داشته باشیم، تصریح کرد: تربیت هر کودکی نیاز به دو بال دارد و آن دو بال اولیا و مربیان است.

وی ادامه داد: بدون هر کدام از این بال‌ها، تربیت و ساختن کودکان میسر نیست و همکاری جدی اولیا و مربیان در کنار هم می‌تواند آینده‌ای خوب برای کودکان رقم بزند.

شریف‌پور در زمینه اهداف برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های روز جهانی کودک در گچساران عنوان داشت: ارتقای سطح فکری، روحی و بدنی کودکان، جلب توجه عموم به کودکان و حساس‌سازی عموم در ارتباط با وضعیت کودکان از جمله اهداف برگزاری همایش‌ها است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گچساران یادآور شد: همایش بزرگ کودک در روز پنج‌شنبه هفته جاری با حضور مسئولان شهرستانی همراه با برنامه‌های متنوع در مدرسه قدس این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول