اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

برنامه‌های ایام غدیر موجب تحریک ادیان و مذاهب مختلف نشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: برنامه‌های ایام غدیر نباید به گونه‌ای باشد که موجب تحریک ادیان و مذاهب مختلف شده و باید از برنامه‌های تنش‌زا جلوگیری شود.

برنامه‌های ایام غدیر موجب تحریک ادیان و مذاهب مختلف نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های ایام غدیر باید در عین وحدت و همدلی و همگرایی اجرایی شده و از برنامه‌های تنش‌زا جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: آذین‌بندی شهرها و روستاها در دهه امامت باید با مدیریت شوراهای اسلامی شهر و روستا ساماندهی و عملیاتی شود تا چهره شهرها به رنگ غدیر دربیاید.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تلاش مسئولان فرهنگی و رسانه‌ای در امر فعالیت‌های فرهنگی خاطر نشان کرد: نگاه مقام معظم رهبری به نخبگان و تولید علم، نهادینه کردن این امر به شکل گفتمان غالب در جامعه است.

صفایی بوشهری تصریح کرد: کشوری که در فناوری و علوم استراتژیک خودکفا شده و به تولید علم هم رسیده در فضای جهانی دارای اقتدار است.

وی گفت: باید با نگاه تولید نخبگان و پرورش نیروهای مستعد و حمایت از برنامه‌هایی که رشد علمی ایجاد می‌کنند حرکت کنیم و فرهنگ استان را به سمت تحصیل در حوزه علم، ایجاد کرسی‌های نظریه‌پردازی و فضاسازی برای خودکفایی علم و تولید علم و تبدیل آن به مرجعیت علمی سوق دهیم.

امام جمعه بوشهر خاطر نشان کرد: باید در سایه وحدت و همدلی استان بوشهر به سمتی برویم که مدنظر مقام معظم رهبری باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این نشست گفت: با توجه به تقارن روز غدیر با روز دانش‌آموز، ویژه برنامه‌های مختلفی در همین ارتباط تدارک دیده شده است.

خلیل رضایی افزود: شناسایی دانش‌آموزان سادات انجام شده و آمادگی لازم برای برگزاری باشکوه برنامه‌های غدیر را داریم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول