اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون فرهنگی الغدیر دشتی خبر داد

کانون فرهنگی الغدیر رتبه نخست استانی طرح لحظه‌های آسمانی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر دشتی گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد الغدیر خورموج موفق شد رتبه نخست استان بوشهر در اجرای طرح لحظه‎های آسمانی را از آن خود کند.

کانون فرهنگی الغدیر رتبه نخست استانی طرح لحظه‌های آسمانی را کسب کرد

رضا قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی با اشاره به فعالیت‎های کانون فرهنگی و هنری الغدیر خورموج در طرح لحظه‎های آسمانی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری مسجد الغدیر خورموج برنامه‌های متعددی در طرح لحظه‎های آسمانی در سطح شهر خورموج اجرا کرده است و موفق شده در این طرح در سطح استان حائز مقام اول شود.

وی افزود: برگزاری حلقه‎های معرفت، برگزاری جلسات تفسیر جزء سی قرآن کریم، برگزاری طرح تدبر در نهج‌البلاغه و کلاس قرآن ویژه کودکان با روش نوین بخشی از این برنامه‎ها بوده است.

قاسمی ادامه داد: چهار مقاله و 20 عکس، 49 نقاشی، سه دل‎نوشته و سه پوستر با موضوع نماز نیز به دبیرخانه طرح لحظه‎های آسمانی در استان ارسال شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر دشتی یادآور شد: این کانون در سال 1386 تاسیس شده است و با 150 عضو در طول این سال‎ها فعالیت‎های چشمگیر و رو به رشدی داشته است.

وی بیان کرد: تلاش می‎کنیم برنامه‎هایی طراحی، تدوین و اجرا کنیم که متناسب با گروه‎های سنی مختلف و مطابق با سلیقه‎های آنان باشد.

قاسمی اضافه کرد: این کانون در حوزه‎های مختلف دینی فعالیت دارد و گروه تواشیح این کانون با نام آل یاسین به سرپرستی امین منصوری از هفت قاری نوجوان و جوان تشکیل شده که برنامه‎های متعددی در طول سال در سطح استان اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول