اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان:

انگیزه کسب معارف در مدارس قرآنی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در زمینه مدارس قرآنی به صورت ویژه باید فنداسیون قرآنی ریخته شود و فضا به شیوه‌ای آماده شود که انگیزه تحصیل و کسب معارف اسلامی در این مدارس افزایش یابد.

انگیزه کسب معارف در مدارس قرآنی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، حمیدرضا آرمان در جلسه هم‌اندیشی گروه آموزشی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش کرمان اظهار داشت: باید ارتباط مؤثر را به دبیران آموخت تا در ارتباط با دانش‌آموزان با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به اینکه تمام مدارس ما باید با توجه به راهکارهای سند تحول بنیادین مدارسی قرآنی باشند، بیان داشت: در زمینه مدارس قرآنی به صورت ویژه باید فنداسیون قرآنی ریخته شود و فضا به شیوه‌ای آماده شود که انگیزه تحصیل و کسب معارف اسلامی در این مدارس افزایش یابد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از این پس حوزه آموزشی و حوزه پرورشی در کنار هم به عنوان دو رکن اساسی آموزش و پرورش و در راستای تحقق اهداف سند تحول گام بر می‌دارند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر مختارآبادی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز هدف از تشکیل این جلسه را تصمیم‌گیری برای تربیت صحیح دانش‌آموزان دانست و اظهار داشت: مجموعه آموزشی و پرورشی مجموعه‌ای است که در هم ادغام شده و قابل انفکاک نیست.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول