اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد تاکید کرد

رعایت استاندارد در ساخت و سازها

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد بر اهمیت رعایت استانداردها در ساخت‌ و سازها تاکید کرد و گفت: تاکنون در راستای ایمن‌سازی شهرها و روستاها اقدامات قابل توجهی انجام شده است ولی کافی نیست و باید تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

رعایت استاندارد در ساخت و سازها

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش شهرداری فرون‌آباد در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای مدیریت بحران استان تهران حضور یافت.

این گزارش حاکی است، همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی نمایشگاهی از توانمندی‌های سازمان‌ها و ارگان‌ها و ادارات استان تهران در اسلامشهر افتتاح شد و مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت و دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران استان با برپایی غرفه نمایشگاهی آخرین دستاوردها و عملکرد خود در زمینه آموزش، پیشگیری، مقابله و بازسازی در بخش‌های مختلف را در معرض دید عموم قرار دادند.

گفتنی است، در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای ستاد مدیریت بحران استان تهران، شهرداری تازه تأسیس فرون‌آباد نیز حضور داشته و نسبت به ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای شهرداری اقدام کرده است.

علی بند علیان در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: برای کاهش زیان‌های ناشی از وقوع حوادث طبیعی نیازمندیم تا آحاد مردم سهم خود را در مراحل پیشگیری، مقابله و بازسازی ایفا کنند و این مهم تنها با آگاه‌سازی و افزایش شناخت و درک صحیح از علل وقوع حوادث و عوامل تشدید خسارت‌ها امکان‌پذیر است.

شهردار فرون‌آباد افزود: آگاه ساختن مردم از نقش و تأثیرشان در مراحل مختلف مدیریت بحران، حس مسئولیت‌پذیری آنان را تقویت کرده و در تمامی مراحل ساخت و ساز و فعالیت‌های خود، با رعایت کردن موارد ایمنی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری خواهند کرد.

وی آمادگی را یکی از عوامل مهم در کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی دانست و اظهار کرد: باید اقشار مختلف جامعه برای مواجهه با بلایای طبیعی اعم از سیل، زلزله و ... آمادگی لازم را داشته باشند و برای ایجاد این آمادگی، فراگیری آموزش‌های لازم نیز ضرورت دارد.

علیان ادامه داد: وجود ستاد مدیریت بحران در استان‌ها به این معنی نیست که سازمان‌های دیگر از مسئولیت شانه خالی کنند بلکه همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه فعالیت خود باید آمادگی لازم را حفظ کرده و آموزش‌های لازم را به مجموعه و جامعه هدف خود ارائه دهند.

شهردار فرون‌آباد بر اهمیت رعایت استانداردها در ساخت‌ و سازها تاکید کرد و گفت: تاکنون در راستای ایمن‌سازی شهرها و روستاها اقدامات قابل توجهی انجام شده است ولی کافی نیست و باید تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول