اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال محمودآباد خبر داد

احتمال تغییر در کادر فنی تیم دریای محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال محمودآباد گفت: با توجه به نتایج تیم دریای محمودآباد در لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور احتمال تغییر و تقویت در کادر فنی این تیم وجود دارد.

احتمال تغییر در کادر فنی تیم دریای محمودآباد

روح‌الله علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد با اشاره به دیدار روز گذشته تیم دریای محمودآباد در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم صنایع گیتی پسند اصفهان که منجر به باخت سه بر صفر تیم محمودآبادی شد، بیان داشت: این تیم به دلیل اینکه جایگزین تیم نفت محمودآباد در رقابت‌های امسال شد و در آخرین لحظات شروع مسابقات بسته شد با بضاعت اندک پای به مسابقات گذاشت و باید چند هفته صبر کرد تا در مورد شرایط تیم اظهار نظر کرد.

رئیس هیئت فوتبال محمودآباد تصریح کرد: هنوز اسپانسر مناسب برای این تیم تعیین نشد، اما به نظر می‌رسد با توجه به ظرفیت بالای فوتبال در محمودآباد شاهد بازی‌های بهتری از این تیم خواهیم بود.

وی نداشتن کادر فنی باتجربه را یکی از دلایل این نتایج دانست و افزود: با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولان این تیم شده به زودی یک سرمربی با تجربه کشوری به احتمال زیاد به تیم اضافه می‌شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال شهرستان محمودآباد و مجموعه اداره ورزش و جوانان نیز همه تلاش خود را برای تقویت دو تیم دریا و خزر برای شرکت مقتدرانه در لیگ‌های کشوری می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال محمودآباد متذکر شد: برای تیم خزر محمودآباد نیز که در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد به زودی اسپانسر قوی تعیین خواهد شد تا شاهد هنرنمایی جوانان این شهرستان که از گذشته بازیکنان سرشناسی را به سطح اول فوتبال کشور ارائه کردند، باشیم.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول