اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان خبر داد

بهره‌برداری از آموزشگاه عصمتیه درمیان در مهرماه 92

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: در مهرماه سال آینده بهره‌برداری از آموزشگاه عصمتیه شهر اسدیه آغاز می‌شود.

بهره‌برداری از آموزشگاه عصمتیه درمیان در مهرماه 92

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری پیش از ظهر امروز در بازدید از مدارس نمونه تازه تأسیس شهر اسدیه اظهار کرد: آموزشگاه عصمتیه اسدیه با زیربنای یک‌هزار و 220 متر مربع نزدیک به 56 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون برای احداث آن 295 میلیون تومان هزینه شده است که برای تکمیل در شرایط کنونی به 280 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از هفت فضای آموزشی با اعتبار قریب به 4 میلیارد و 522 میلیون تومان در سال گذشته و جاری اضافه کرد: با بهره‌برداری از این فضاها 35 کلاس درس به فضاهای آموزشی شهرستان افزوده شده است و نزدیک به یک‌هزار و 200 دانش‌آموز دختر و پسر از مزایای آن برخوردار شدند.

مدیر آموزش و پرورش درمیان، تأسیس مدارس نمونه دولتی در شهرستان درمیان را یکی از خواسته‌های به حق شهروندان دانست که با همراهی مسئولان استان و شهرستان در سال تحصیلی جدید محقق شد و ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به 110 دانش‌آموز دختر و پسر مقطع متوسطه در این مدارس مشغول ادامه تحصیل هستند.

اژدری با بیان اینکه در حال حاضر عملیات احداث هفت آموزشگاه و سالن چند منظوره در سطح شهرستان در دست اقدام قرار دارد، اضافه کرد: احداث هشت باب فضای آموزشی دیگر از مهم‌ترین نیازمندی‌های آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

وی افزود: میزان تعهد خیران نیکوکار برای امر مدرسه‌سازی و کمک به دانش‌آموزان محروم شهرستان نزدیک به 521 میلیون و 500 هزار تومان است.

فرماندار درمیان نیز در این مراسم گفت: سرانه‌های دانش‌آموزی جوابگوی نیاز مدارس نیست.

رجبعلی براتی، جامعه فرهنگی درمیان را فرماندهان مقتدر جنگ نرم در خراسان جنوبی برشمرد.

وی ایجاد جو روانی، جنگ داخلی و ایجاد فاصله بین ملت و دولت را از مهم‌ترین اهداف جنگ اقتصادی دشمن برشمرد و تصریح کرد: بصیرت، صبر و استقامت لازمه پیروزی و گذر از پیچ تند تحریم‌های اقتصادی است.

فرماندار درمیان از واریز ماهانه 3 میلیارد تومان یارانه به حساب شهروندان درمیانی خبر داد و افزود: شرایط امروز ایران جنگ تمام‌عیار اقتصادی با نظام سلطه و ایادی وابسته استکبار در داخل کشور است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول