اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

ایمان و تقوا از مهم‌ترین سلاح‌ها برای مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه نهبندان گفت: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با سلاح سرد در مقابل دشمن پیروز شدند، اما امروزه باید با مجهز شدن به سلاح دانش، تقوا و ایمان در مقابل جنگ نرم دشمن ایستا‌دگی کنیم.

ایمان و تقوا از مهم‌ترین سلاح‌ها برای مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل روابط‌عمومی فرمانداری نهبندان، عباسعلی خزاعی با انتقاد از برخی سرمایه‌گذاران شهرستان نهبندان به خاطر عدم پیگیری اجرای طرح‌های خود پس از واگذاری زمین اظهار کرد: در برخی از موارد مشاهده می‌شود که سرمایه‌گذار برای اجرای طرح خود علاوه بر موافقت اصولی، زمین مورد نیاز طرح را از دولت دریافت کرده اما برای اجرای آن هیچ‌گونه اقدامی نکرده است.

وی، این روند را علاوه بر اشکال شرعی مغایر با سیاست‌های کاهش بیکاری دانست و از آنها خواست تا طر‌ح‌های مورد تقاضای خود را هر چه سریع‌تر به سرانجام رسانند.

امام‌جمعه نهبندان با تسلیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: متهم‌های نخست در این جنایت رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا هستند و آنچه آنها را وادار می‌کند که دست به این عمل جنون‌آمیز بزنند حرکت عظیم بیداری اسلامی است.

خزاعی اضافه کرد: استکبار یک ‌روز قرآن‌سوزی و توهین به مقدسات مسلمانان و روز دیگر اهانت به شخصیت بزرگ مرد تاریخ پیامبر اکرم (ص) را در دستور کار خود قرار می‌دهد و آن را آزادی بیان می‌داند.

وی با بیان اینکه این روزها در هفته دفاع مقدس قرار داریم، افزود: در زمان جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با ابزار و سلاح سرد در مقابل دشمن پیروز شدند، اما امروزه باید در ابعاد گوناگون و با مجهز شدن به سلاح علم، دانش، تقوا و ایمان در مقابل جنگ نرم دشمن ایستا‌دگی کنیم.

امام‌جمعه نهبندان ادامه داد: حماسه ملت ایران در دفاع مقدس بیانگر ظرفیت‌های انسانی مردم این سرزمین خدایی است.

خزاعی اظهار کرد: فداکاری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس توانست یک نظام الهی متکی بر تفکر صحیح و برخاسته از ایمان را تحکیم بخشد؛ به طوری که تجربه درس‏آموزی دوران دفاع مقدس‏ سرمشق همیشگى ملت بزرگ ایران و الگوى موفق در برابر چشم ملت‌هاى مسلمان است.

وی با اشاره به ایام بازگشایی مدارس و روز تکریم امامزادگان خطاب به معلمان و دانش‌آموزان گفت: معلمان و دانش‌آموزان باید قدر خود را بدانند، زیرا معلمی شغل انبیا است و معلمان در نزد خداوند جایگاه عظیم و والایی دارند.

امام‌جمعه نهبندان با بیان اینکه پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس سبب بر هم خوردن معادلات دشمنان و تحول بزرگی در سطوح بین‌المللی شد، تصریح کرد: بیداری اسلامی از عنایات دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول