اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین اعلام کرد

بازدید روزانه 20 هزار نفر از نمایشگاه کتاب قزوین

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین با بیان این مطلب که روزانه بیش از 20 هزار نفر از نمایشگاه کتاب قزوین بازدید می‌کنند، پیش‌بینی کرد تا پایان نمایشگاه بیش از 150 هزار نفر از این رویداد فرهنگی در قزوین بازدید کنند.

بازدید روزانه 20 هزار نفر از نمایشگاه کتاب قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین احمد عجم در بازدید از هشتمین نمایشگاه کتاب قزوین اظهار کرد: بازدید بیش از 20 هزار نفر از مردم قزوین بنا به آمار اعلامی نشان دهنده رویکرد فرهنگی مردم قزوین و همچنین علاقه آنها به کتاب و کتاب‌خوانی است.

وی ادامه داد: بازدید نزدیک به 100 هزار نفر در این چند روز از نمایشگاه کتاب ارزشمند است و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد تا پایان نمایشگاه به بیش از 150 هزار نفر افزایش یابد.

عجم با بیان اینکه نزدیک به 12 درصد از مردم قزوین از نمایشگاه بازدید کرده‌اند، یادآور شد: ناشران، نویسندگان و توزیع‌کنندگان و فروشندگان کتاب علاوه بر انجام یک حرکت فرهنگی به رونق اقتصادی نیز کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه چهار دوره از هشت دوره نمایشگاه کتاب قزوین در دولت نهم و دهم برگزار شده، عنوان کرد: دسترسی آسان مردم به کتاب و همچنین در اختیار قرار دادن کتب ارزشمند، فاخر و ماندگار از اهداف دولت و مسئولان استانی است.

استاندار قزوین تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، بهار کتاب و فرهنگ است که با توجه به دسترسی آسان مردم به کتب مختلف و ارتباط ناشران و مردم، در افزایش سرانه مطالعه در کشور مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب از مهم‌ترین عوامل و ابزار اشاعه فرهنگ است که باید بیش از پیش گسترش یابد.

استاندار قزوین با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب می‌تواند در کاهش هزینه‌های رفت و آمد مؤثر باشد، عنوان کرد: در اختیار قرار دادن کتاب برای همه اقشار در افزایش فرهنگ مطالعه در کشور مؤثر است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول