اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تاکید کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد

فرهنگسرای زیارت نمایشگاه دائمی نماز در مشهد ایجاد کند

خبرگزاری فارس: تاکید بر ایجاد نمایشگاه دائمی نماز یکی از مباحث عمده و مورد تاکید جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد بود که اعضا، فرهنگسرای زیارت را مکلف به پیش‌بینی فضای مناسب برای ایجاد نمایشگاه نماز کردند.

فرهنگسرای زیارت نمایشگاه دائمی نماز در مشهد ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، دویست و دوازدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد تشکیل شد و در اولین دستور کار کمیسیون اعضا به بررسی لایحه شهرداری مشهد پیرامون نامگذاری معابر به نام شهدا پرداختند که در نهایت اعضا با تغییر نام 408 خیابان موافقت کردند.

در ادامه دومین دستور کار کمیسیون به بررسی لایحه شهرداری مشهد پیرامون نامگذاری تعدادی از معابر، میادین و بوستانهای سطح شهر اختصاص داشت که حامد مقدم مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد در ارتباط با یکسری نامگذاری‌ها در منطقه 9 شهرداری گفت: خیابان نیاوران جنب بلوار سرافرازان به نام نام‌آوران، خیابان لویزان به نام دلاوران، پلکان کوهنوردی باباکوهی به نام پلکان بابا خورشیدی، میدان اول در بلوار نماز به نام بلوار شهدای هوا نیرو، خیابان رهایی غربی در سرافرازان 11 به نام برادران شهید ایمانیان و میدان چراغچی به نام میدان شهید عبدالله مینایی نامگذاری شد.

وی در ادامه در ارتباط با نامگذاری‌های منطقه 6 نیز خاطرنشان کرد: دوربرگردان حدفاصل میدان شهید عباس‌پور و میدان غدیر به نام نیرو هوایی و در منطقه 12 میدان نمایشگاه به نام میدان 9 دی نامگذاری شد. در این رابطه نیز اعضای کمیسیون با تمام تغییر نام‌های ذکر شده موافقت کردند.

در ادامه بررسی وضعیت اقامه نماز در مشهد دیگر دستور کار مطرح شده در این جلسه از کمیسیون بود.

تاکید بر ایجاد نمایشگاه دائمی نماز یکی از مباحث عمده و مورد تاکید جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد بود که اعضا، فرهنگسرای زیارت را مکلف به پیش‌بینی فضای مناسب برای ایجاد نمایشگاه نماز کردند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول