اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد

برگزاری اجلاس نماز در شهرستان خدابنده

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: اجلاس استانی نماز در سال جاری در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

برگزاری اجلاس نماز در شهرستان خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید ناصری در جلسه شورای اقامه نماز استان زنجان، اظهار کرد: تهیه سامانه برای مساجد و نمازخانه‌های استان از برنامه‌های استان زنجان است که فرمت این سامانه آماده شده است.

وی با بیان اینکه در قالب این سامانه اطلاعات مختلف مساجد، نیروی انسانی، اطرافیان و همسایگان مساجد و نمازخانه‌های استان گردآوری می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ تهیه این سامانه از مصوبات شورای اقامه نماز استان است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به تقدیر ستاد اقامه نماز استان از مدیران برتر در این حوزه خاطرنشان کرد: در جلسه شورای اداری استان این مدیران تقدیر می‌شوند.

این مسئول از انعقاد تفاهمنامه تامین 700 روحانی برای مدارس استان خبر داد و گفت: برگزاری نماز جماعت در مدارس استان از اهداف این تفاهم‌نامه است.

ناصری با اشاره به اسکان 100 روحانی در مدارس شبانه‌روزی استان عنوان کرد: ‌تقدیر از مبتکرین و موذنین جوان مساجد از دیگر مصوبات این شورا است.

وی با بیان اینکه اجلاس استانی نماز در دو سال گذشته در شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره برگزار شده است، افزود: این اجلاس در سال جاری در خدابنده برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان بر ضرورت تشکیل خیرین مسجدساز در استان تاکید کرد و گفت: هفت نفر از معتمدین استان با نظر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان به عنوان هیئت امنای این مجموعه انتخاب می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه آخرین اجلاس نماز در استان زنجان در سال 75 برگزار شده است، عنوان کرد: استان آمادگی برگزاری این اجلاس را دارد.

ناصری با اشاره به برگزاری بیست و یکمین اجلاس نماز در استان کرمانشاه متذکر شد: این اجلاس با پیام مقام معظم رهبری آغاز و برنامه‌های مختلفی در این زمینه برگزار شد.

وی برگزاری اجلاس نماز را از تاثیر گذارترین برنامه‌های کشوری در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز برشمرد و اذعان داشت: پیام‌های راهبردی مقام معظم رهبری نقشه راه این اجلاس است که تاکنون برکات مطلوبی در کشور در حوزه نماز داشته است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول